Hybrideistä

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

mirri

Hybrideistä

Viesti Kirjoittaja mirri »

Mistä minä nyt erotan onko kana Lohman brown vai Isa brown?
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Et mistään....
Eiköhän ne oo aikasta saman näkösiä.

Muoks: Tosin isa brownia tuskin enää istään saa, joten...
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Jahas nekinkö on sitten jo heivattu?
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Jep, ne muni liian vähän :smt013
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Voi jestas... kohta on jotain tietenkin että vääntävät 2-3 munaa päivään. Ja on jo kuolleita puolivuotiaina!
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tod.näk. näin tulee olemaan.
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Seuraava vaihe on kyborgihybridikana joka tunnin välein tykittää synteettisen munan sisuksistaan.... :confused2:
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Gizzmo, .....Auts! :protest:
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Mulle tuli nyt mieleen k-kauppojen plussapiste pallot..plop...plop...plop...
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

mirri, :smt003 :smt005

Hauska mielikuva.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Dekalp... täällä oli siitä oma topic...
ivi

Re: Hybrideistä

Viesti Kirjoittaja ivi »

Sääli näitä "vanhoja" hybridejä. Kun kehitetty joku uudempi niin nämä kuin jätteet katopaikalle :(
Itselläni on niin hyvä kokemus isa brown rotuisten kanssa, että varmasti olisin ottanut juuri ne eikä hy-line. Minusta tuntu, että isa brow olivat huomattavasti ystävällisempi. Siinä aikana meillä oli myös pieni frizzle chabo parvi niin ne olivat niin ylimieliset että eivät halunneet ota isa brown tyttöjä porukaan ollenkaan. Ja nämä kun vain koko aika seurasivat näitä jättisipuleita :)
Nämä hy-linet, vaikka eivät ole aggressiivisia, mutta huomattavasti röyhkeämpi kuin nuo isa brouwnit. Mutta voi olla että minulla vain olivat niin kilttejä isa browneja...
Mimmi

Re: Hybrideistä

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Kyllä se voi olla juuri noinkin, että kun jalostus tavoittelee vain parasta munantuotantoa, menee muut piirteet vain huonompaan suuntaan, kuten luonteen kiltteys. :smt009 Itsellä ei kyllä ole hybrideistä lainkaan kokemusta.
ankkanen

Re: Hybrideistä

Viesti Kirjoittaja ankkanen »

Mä saan(joudun?) hakemaan meille neljä hybridiä. Ovat olleet tämän kesän ystäväni kesäkanoina mutta valitettavasti kanojen talvipitäjä oli antanut kanansa pois eikä suostu ottamaan hybridejä takaisin. Kanoilla ei onneksi ole tehotuotanto tausta joten nämä eivät varmaankaan mitään hirveen kauheita ole.Viime tammikuisia poikasia ovat. Pitivät kuulemma tämän kuun alussa hurjan 5 päivän muninta tauon ja sen jälkeen on munaa putkahdellut joka päivä. No se hyvä puoli on tässä se ,että riittää munia vähän naapureille. Kanojen kasvattajan mukaan ovat noita hy-line browneja.
Vastaa Viestiin