Meillä oli eilen aivan hirveä myrsky täällä ja jo alkuillasta meni sähköt ensimmäisen kerran. Mulla on ankan munat koneessa ja voitte uskoa että suunnilleen hypin täällä tasajalkaa ja kihisin raivosta. Sähköt oli noin vartin verran kokonaan pois ja kävin nakkaamassa peittoja hautomakoneen päälle että se ei jäähtyisi niin nopeasti. Soitin SOS-puhelun Villiinalle ja yritin soittaa myös vattenfallin asiakaspalveluun, missä ei vastattu. Onneksi, sillä olisin ehkä saanut hullun maineen kun olisin itkenyt muniani sille asiakaspalvelun viattomalle henkilölle.
Soitin kaverille joka asuu meiltä parin kilsan päässä ja kuulemma sähköt heilläkin pois. Myös kaveri, joka asuu meiltä yli 20km päässä ilmoitti että sähköt on pois sielläkin, suunnilleen puoli kuntaa pimeänä ainakin.
Kun sähköt lopulta tuli takas, kävin ottamassa peitot pois koneen päältä ja kosteus oli tietysti pompahtanut lähemmäs 80!

Tämä hermostus ei päättynyt tähän vaan sähköt räpsi koko illan aina vähäksi aikaa pois ja taas takaisin ja olin joka kerta ihan paniikissa että nyt ne meni kokonaan, sillä kaveri joka asuu parin kilsan päässä ilmoitti että heille ei tullut sähköt takaisin, vaan oli monta tuntia putkeen pois. Itseasiassa tämä meidän talo oli sattumoisin viimeisiä taloja missä sähköt ees jotenkuten pysyi päällä, tästä eteenpäin koko kylä oli pimeänä. Joku varjelus kai se oli noilla meidän ankanmunilla, tai uskomaton tuuri. Ei tarvinnut alkaa itse hautomaan