Ne munat.

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Kalle
bankiva
Viestit: 343
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 12:51
Paikkakunta: Tammela

Ne munat.

Viesti Kirjoittaja Kalle »

Tuossa eilispäivänä vaimo toi minulle tuommoisen muovinauhoista punotun korin; ihan hienosti tehty tuote muuten. Perustelut kuitenkin ostoksen suhteen olivat...hm, ei niinkään tavanomaiset. Vaimo loihe lausumaan; ei ole sopivaa, että kuljeskelet "munat kourassa" pitkin pihaa. Talousviisaat tietenkin sanovat, että ei ole viisasta sijoittaa kaikkia munia yhteen koriin. No, minäpä tyydyin vaimon perusteluihin.
kaisumaria
siebenbürger
Viestit: 521
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Ne munat.

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Mulla ne munat kulkee talvella taskuissa ja kesällä rintaliiveissä. Viime kesäksi varasin jo korin, mutta eihän sitä viitsi parin munan kuljettamiseen käyttää. Kunhan nuorikot varttuvat, taitaa kori taas kelvata.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
pingu

Re: Ne munat.

Viesti Kirjoittaja pingu »

Varsinkin lämmin munahan on kourassa ihan mukava :smt003 kori mullakin on ihan sitä varten, mutta kourassa, taskussa tai paidanhelmassa ne silti matkustaa. Eräänkin kyllä olen taskuun särkenyt :oops:
Muffe

Re: Ne munat.

Viesti Kirjoittaja Muffe »

Taskuissa tuli munia aikasemmin kuletettua myös mutta parin rikkoutuneen munan jälkeen opin ettei se ole kovinkaan mukavaa :smt040 Nyt se naurattaa mutta sillon hymy hyyty kun käteni talvitakin taskuun tumppasin ja aikas vetelä munanen käteen tarttu :smt013 Korikin oli välillä käytössä mutta aina se unohtu johonkin tai sitten ei viitsinyt sitä muutaman munan takia kuskata. Olishan se mukavempi korissa niitä kulettaa niin ei tarttis juoksennella munat kainalossa :smt002
Vastaa Viestiin