Ovatko kukkoja vai kanoja ?

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Justiina

Ovatko kukkoja vai kanoja ?

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Hitto kun en tiedä näistä 5 viikkoisista kumpia ovat :smt012 Vaikka olen tuijotellut niitä lukulasit ja vuoroin ajolasit päässä niin silti en ole ihan satavarma :smt011
Näissä tipuissa on kääpiö-kochinia/silkkikanaa yms.....

Kuva

Eiks tää olekkii kukko ?

Kuva

Tässä sama vaalea, yksi tummista tipusista ja vaaleanruskea olisi kana?

Kuva

Harmi kun oikean puoleisesta tipuista ei näy kuin pää, mutta saiskohan siitä jotakin tolkkua :smt002
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Musta näyttäis, että vain se vaaleanruskea olis kana, loput kukkoja.
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Mä en tiedä mitä mutta jätän silti veikkausrivin :smt003
Eka kuvassa kukko, tokakuvassa vasemmalla kukko oikealla kana, kolmoskuvassa se josta näkyy vaan pää on kukko, se vaalee on kai sama kukko kun aiemmassakin, toiset kaks kanoja?
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Mä veikkaan että vaalee on ainut kana, paitsi että se kolmannen kuvan harmaa oli oli kuvassa niin että valo tuli hankalasti ja en saa selvää siitä.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Valkea on kukko, vaalean ruskea kana, toi tumma on kukko ja harmahtava ehkä kana?
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Mä oon Mimmin kanssa samoilla linjoilla :smt006
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Kiitokset arvailuista :smt002
Yhtä tipua vielä katselen jospa se sittenkin olisi kana :smt017 Laitan siitä kuvan kunhan saan aikaiseksi :smt003

Pirkko se sinnikkäästi hautoi yhtä munaa ja kuinka ollakaan siitä kuoriutuikin viime viikolla pikkuinen Tipu :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnittelut Pirkon ainokaisesta! Saapi sitten emon jakamattoman huomion, kun ei ole sisaruksia "haitolla" :smt003
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Tässä tämä kummajainen josta en ota selvää :smt012

Takaa päin näyttää tämmöiseltä, samanlainen pieni pyrstö kuin vaalealla nuorikolla
Kuva

Edestä tämmöiseltä, toi heltta hämää minua, mutta näillä mun aikuisilla kanoilla on tollaset kans

Kuva

Ja ylhäältä katsottuna
Kuva

Ja vielä yksi kuva :smt016

Kuva

Kiitollisena odotan arvailuja [-o< koska minun pitää jo pian erottaa kukot omaan tarhaan koska meno alkaa olla jo tämmöistä :smt084
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Tipu eestä, tipu takaa, tipu istuu tipu makaa... :smt042
Mä en sano mitään, ennenkun se rupee joko kiekumaan tai munimaan :smt016
Pidä vaan kanojen seurassa jos se ei :boxing:
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Kukoksi veikkaan :smt004
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

:smt007 Kaunis kukko myös minusta.
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Kukkoa minäkin veikkaan.
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

:smt002 Kaunis Kiitos, nyt mun ei tarvitse enää pähkäillä onkohan kukko vai kana :smt005
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Tässä pikku-Paapero jolla ikää reilut 5 viikkoa ja taas pähkäilen onkos se kana vai kukko :smt017 kanaa itse veikkaan??

Kuva

Uskomattomia hautojia nämä mun pikku-kanaset, taas Kiukku aloitti hautomisen ja Blondi myös.
Blondin ensimmäinen haudonta epäonnistui kun se päätti vaihtaa pesää ja unohti viikon verran haudotut munat kylmilleen viereiseen pesään :smt002 blondi mikä blondi :smt005 :smt005
Vastaa Viestiin