Hei mielenkiinnolla olen katsellut noita läpivalaisu kuvia kun meillä ensimmäiset omat munat ovat kehittymässä kanan alla. Olen valaisut niitä ja näyttää että ainakin 8 munassa on liikkuvainen tipu tulossa

ja sitten on näitä erinikäisiä hämähäkkejä. Tässä mietinkin että kun ovat niin erinikäisiä ,varmaan jättää hautomatta loppuun nuo hämähäkit kun ensimmäiset kuoriutuu vai miten teillä?
Niin ja tuolla puhutaan keskenmenneistä munista-verirenkasta mutta siitä en ole löytänyt kuvaa joten miten se ilmenee ? Yhdessä munassa on tumma liikkumaton alue toisella puolen munaa ja sen reunoilla on selvä verijuova. Onko tämä nyt semmoinen keskenmennyt? Olisko jollain siitä läpivalaisu kuvaa?
Vasta muutama päivä sitten vasta

tajusin merkitä tussilla munat jotka ovat oikeasti kehittyneet ja nyt viisaampana osaan poistaa nuo muiden munimat tuolta tuoreeltaan pois. Kummalisia nuo meidän neidit kun jokaiselle olisi oma pesä mutta vain tuo yksi kelpaa ja sehän on nyt varattuna haudontaan. Nämä neidit käy vain röyhkeinä munimassa hautovan päälle.Olen yrittänyt laittaa muihin pesiin muniakin houkuttimeksi mutta ei kelpaa sekään.