En tosin tiedä onko se rikki, mutta koko kesän on tainnut olla päällä, eikä oikeastaan yksikään ole elävänä selviytynyt vaikka muutama kuoriutuikin.
Meinasin jo et ostan uuden, mutta kun ovat sen verran kalliita, niin ajattelin kysäistä onko otsikossa mainittua kenelläkään tiedossa?
Viimeksi muokannut kite, 26 Joulu 2012, 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oikea osoite on sähkölaitehuolto, Tampereella esim. Sähköapu Saari, mutta kannattaa toki ensin soittaa ja kysyä lähtevätkö etsimään vikaa ja mihin hintaan.
Tarkoitun että ne ketkä myy suomessa tätä mallia tietää varmasti huoltopisteitä ja yleensä myyjilläon varaosia ja osaavat korjata itse on kuulemma hyvin yksinkertaisia vempeleitä. Hautomo net ainakin korjasi itse kun meni kone minulla rikki.
Max 3 olen ainakin yrittänyt. Ostin "ulkoisen" mittarin josta anturit saa sisälle, mutta se onkin yks ongelma, kun ne
Menee sit kannen välistä ( ei mahtunut reiästä)
Tiia12, pitänee selvittää.. Tosin kun tämä on tietääkseni aikanaa toinen hlö tuonut ulkomailta, niin tuskin näitä myyvät kovin innoissaan sellaista ottavat korjaukseen. Itse myymiään varmaan toki... Mutta kysymällä se selviää
Kosteudet sen "ulkoisen mittarin mukaan" heitti ja pahasti.. Ohjeissa sanotaan, minkä verran säiliössä pitäisi olla vettä, mutta sillä vesimäärällä
se ulkoinen mittari ilmoitti, että kosteus on 29%..