Hiltan tiput (2010)
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Hiltan tiput (2010)
Hilta kantaa pyyhkeessä..Mulla tavallisesti puseron helma kun eihän sitä äkkiseltään mitään siihen sopivaa koria ole . 

Voi että tuo räjähtänyt chabo on ihana
Onnea uusista tipuista!

Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Voi, voi...tuo vaalea/keltainen tipu oli mennyt ja litistynyt kuoliaaksi yön aikana 

Osanotto vaalean tipun pois menosta
Onnea tipuista. Suloisen näköstä sakkia
Toivotaan voimia muille tipusille 

Onnea tipuista. Suloisen näköstä sakkia

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Kiitos onnitteluista ja osanotoista!
Jonkin aikaa syytin itseäni siitä, että laitoin liian ison kanan alle liian pieniä munia, mutta sitten ajattelin, että vastaavia kuolemia/vahinkoja/onnettomuuksia sattuu, vaikka emo ja tiput olisivat samaa rotua.
Jäljellä oleva nelikko vaikuttaa hyvävoimaiselta ja opettelee pikkuisen jo syömistä ja juomista.
Jonkin aikaa syytin itseäni siitä, että laitoin liian ison kanan alle liian pieniä munia, mutta sitten ajattelin, että vastaavia kuolemia/vahinkoja/onnettomuuksia sattuu, vaikka emo ja tiput olisivat samaa rotua.
Jäljellä oleva nelikko vaikuttaa hyvävoimaiselta ja opettelee pikkuisen jo syömistä ja juomista.
Harmillista tuommoinen litistyminen. Mutta ihanan värisiä pikkuisia! Itsellä kun on niin keltavoittoista...
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Ihanaisia
! Mulla on kanssa rokin alla kääpiö-kochinin munia ja murehdin jo etukäteen, ovatko kuoriutuvat poikaset liian pieniä rokin hoidettavaksi. Toisaalta se rokki ei ole suurimmasta päästä, joten jos sulla brahma hoitelee chabon poikasia, niin ehkei minun tarvitse huolehtia.

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Welholla on tipu!

Löytyi aamulla ulkopesästä ihan kuivana jo ja yritettiinpä siirtää sisälle. Aivan toivotonta, kun Welho haluasi väkisin takaisin ulos! No, aateltiin, että olkoot sitten ulkona päivän ja illalla uusi siirtoyritys. Ja se sujui hyvin...nyt pitää juosta vähän väliä vahtaamassa, että pyysyhän Welho varmasti pesässä.

Löytyi aamulla ulkopesästä ihan kuivana jo ja yritettiinpä siirtää sisälle. Aivan toivotonta, kun Welho haluasi väkisin takaisin ulos! No, aateltiin, että olkoot sitten ulkona päivän ja illalla uusi siirtoyritys. Ja se sujui hyvin...nyt pitää juosta vähän väliä vahtaamassa, että pyysyhän Welho varmasti pesässä.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Welhon tipunen on onnistunut säilymään hengissä. Voi että kalkkutipu osaa olla ihana ja niin luottavainen, että juoksee syliin, kun sitä kutsuu 
Maanantaina Annikille kuoriutui tämmöinen ihanuus, vähän väärää sorttia, mutta hyvin on kalkkuakka ottanut jätti-kochintipun omakseen. Eilen illalla, kun laittelin tarjoiluja kuntoon kyykkysilläni, Annikki kajautti hypätä mun selkään kovan suhinan säestyksellä.

Maanantaina Annikille kuoriutui tämmöinen ihanuus, vähän väärää sorttia, mutta hyvin on kalkkuakka ottanut jätti-kochintipun omakseen. Eilen illalla, kun laittelin tarjoiluja kuntoon kyykkysilläni, Annikki kajautti hypätä mun selkään kovan suhinan säestyksellä.