Syysmiitinki Sotkamossa-raportti
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Minnimanni
Re: Syysmiitinki Sotkamossa-raportti
-
kukkokiekuu
MAXI 3 HURAA HURAAmax3 kirjoitti:Tän jälkeen en kyllä enää arvaile...?
Fanfaarit soi kovalla äänellä.
Olet aivan oikeassa,hymiö on oikea.
En lähde ääneen arvailemaan syytä siihen että niin moni
Kiitos kaikille arvaajille,maxi3 saa ensimmäisen kukkomukin omalla nimellään, kultareunalla viirutettuna.
terv kukkis
ps.1 en missään nimessä moralisoi, pois se minusta, mää ihmettelen vaan
Ei saa käsittää väärin,vapaus vallitkoon :smt035Minun puolestani jokainen saa seistä vaikka päällään vihulaispuskassa lumisateessa.
ps.2Kun lopetin
Nyt lähen nukkumaan
-
smari
Hyi hyi teitä 80 prosenttia!
Onneksi ei ole näköyhteyttä
-
Mimmi
Ihan epistä, kun en itse polta, niin eipä tullut mieleenkään..
(tahtoo mukin)
-
vetehinen
Heh, mä olen toki joskus baarissa polttanut, mutta viimeksikin sain poltettua vain sormeni, joten se pahe ei ole mua varten
(kaikki muut sitten onkin!) Harmittaa, kun en voinut jäädä laulamaan, mutta se taitaa olla teitin onni! Seuraavaan kokoukseen mä kyllä tulen ilman holhoojaa... 
-
Rusina
Höh, mä taidankin sitten olla poikkeava, kun en
. Eikä toi isäntäkään enää
kahteenkymmeneen vuoteen. Enpäs hoksannu että ollaan vähemmistöä
.
* Ois mullekkin muki kelvannu
*
* Ois mullekkin muki kelvannu
-
kaakatin
Hei otiks sää Kukkis huomioon, että sillä saattoi olla minun kaltaisia tuuripolttajia, jotka polttavat vain uutena vuotena juhannuksena ja Munismöötessä.

-
annemari
sen verran mussakin on tuota tuuri
että
vain töissä, munismiitissä ja baarissa ollessani. Baarissa tulee käytyä pari-kolme kertaa vuodessa, munismiitissä kahdesti vuodessa ja töissä ollaan sitten loppuajat 
-
kanamummo
Hähhäh,
vai on muillaki pahoja tapoja kun mulla kukkoni sytkään vaihtaneella
Jospa munislaisissa on hereä riippuvaisuusgeeni ja se ilmenee sauhutteluna ja siivekkäiden keräilynä???
Jospa munislaisissa on hereä riippuvaisuusgeeni ja se ilmenee sauhutteluna ja siivekkäiden keräilynä???
-
kukkokiekuu
Hienoja kuvia hilta, olet tosi taitava näiden ilmaisohjelmien kanssa. 
-
kukkokiekuu
Minun puolestani tämä
-keskustelu saa loppua tähän, olen oman osani hoitanut sen hyväksi/pahaksi.Pitäisikö niitä nimimukeja tehdä muillekin,kukonkuvako siihen pitäisi sitten laittaa, en kyllä rupea kultareunuksia tekemään kuin oikein arvaajalle.
Mutta muistakaa mitä vanha kukkokiekuu-täti sanoo,tämä;
,on hyvin hyvin paha tapa, ja voipi aiheuttaa jotain hyvin pahaa jälkeä siellä KEUHKOISSA.Emmehän me reippaat ulkoilmaihmiset,kananrakastajat,hevosmiehet/naiset, munislaiset halua että meidät muistetaan siitä että me; 
-
siimis
Lämmin kiitos myös kaikille mukanaolleille ja isäntäväelle eritoten myös tältä suunnalta! Meillä oli todella hauskaa, sää oli suosiollinen ja ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi
Ainoa mikä jäi ehkä harmittamaan, oli se ettei voitu jäädä pidempään ja saunominenkin jäi väliin. Kuitenkin tais olla pojalle riittävästi tuo kahdesta yhdeksään, vaikka jaksoihan se koko ajan olla ihan hyvällä mielellä ja reippaana! Minusta ihan uskomattoman hienosti jaksettu kaksivuotiaalta, kun ei se meidän kanahöpinöistä vielä mitään ymmärrä...
Tuomistani kahdesta kääpiökukosta ja neljästä viiriäisestä pataan päätyi lopulta vain kolme viiriäistä
Että mimmu voi tytölle kertoa terveisiä, että se valkea viirupoju säästyi ainakin ja sinulle itsellesi lohdutukseksi myös, että pikkukukotkin pääsivät ihan elävänä eteenpäin uuteen kotiin. Niinhän siinä vähän kävi, miten arvelinkin
Erityiskiitos Paltsille teurastusopista! Kyllä se auttaa kun joku näyttää ja neuvoo vieressä. Tulipahan oikein joukolla todettua miksi viiriäiskukot on niin machoja
Niillähän on melkein yhtä isot kivekset kuin isolla kukolla
Siis ajatelkaas, mikä testosteroniannos on tirpalla jatkuvasti, kun jo yksi kives on isompi kuin elukan oma pää! (Suhteuttakaa tämä ajatusleikki omaan siippaanne ja naurakaa
) Minä otin kuvia muuten vain teurastuksesta, ehkä joku kaunis päivä saan niitä foorumille asti. Niissä ei näy kuin parin ihmisen kädet, naamoja ei pitäis olla näkyvissä.
Minä lukeudun myös vähemmistöön ja juomingitkin jäi sattuneesta syystä väliin
En kyllä huomannut, että siellä olisi mitenkään erityisen moni käryttänyt
Lumipallo pääsi myös onnellisesti etelä-Suomeen
Hän sai matkalla uuden nimen itselleen - Haisuli
Kävin hakemassa pikkupukin maanantaiaamuna Annemarilta ja olin jo starttaamassa pihasta kun Annemari muisti ne mun pakkasessa olevat viiriäiset. Otin siis pakastetiput ja leväytin pakun sivuoven vielä kerran auki - ja sielä tuli sellainen ihana imelä pelmahdus! Siis se pikkumies ei ollut ehtinyt olla siellä kuin puoli minuuttia! Noh, hotellilla pakkasimme kassimme jätesäkkeihin ihan varmuuden vuoksi... En ole huomannut että vaatteet tai edes lastenrattaat olis kärsineet hajuvahinkoja, vaikka ne muhivat pukin kanssa samassa tilassa sen reilut kahdeksan tuntia 
Tuomistani kahdesta kääpiökukosta ja neljästä viiriäisestä pataan päätyi lopulta vain kolme viiriäistä
Erityiskiitos Paltsille teurastusopista! Kyllä se auttaa kun joku näyttää ja neuvoo vieressä. Tulipahan oikein joukolla todettua miksi viiriäiskukot on niin machoja
Minä lukeudun myös vähemmistöön ja juomingitkin jäi sattuneesta syystä väliin
Lumipallo pääsi myös onnellisesti etelä-Suomeen
-
Vaquera
-
kukkokiekuu
KUKKIS KELLAHTI.
Kukkis kellahti sairasvuoteelle kiekumaäänensä menettäneenä vikiseväänä lapsukaisena lämpömittari kainalossa
Olikos se flunssan itämisaika 7vrk, vai mitä se nyt oli....
Ei tiedä onko se nyt SITÄ vaiko jotain toista TÄTÄ, oli mitä hyvänsä, mutta sänky kutsuu uupunutta.
Ovatko muut munislaiset Sotkamon kävijät pysyneet terveitten kirjoissa, varmaankin ne jotka nauttivat illan mittaan taikajuomapadasta, ja saivat ikuisen immuniteetin kaikkia viruksia vastaan 
Kukkis kellahti sairasvuoteelle kiekumaäänensä menettäneenä vikiseväänä lapsukaisena lämpömittari kainalossa
Ei tiedä onko se nyt SITÄ vaiko jotain toista TÄTÄ, oli mitä hyvänsä, mutta sänky kutsuu uupunutta.
-
Eepi
Terve teille kaikille!!
Harmittaa vähän kun en päässyt mukaan, ja en saanut paitaa.
Kiva että piditte hauskaa muittenkin edestä!
Tämä,
pisti minuakin vähän silmään silloin Mynämäellä, mutta ei siitä sen enempää!
Kenes masuun kukkelit joutuivat? Syötiinkö porukalla, vai palautettiinko jaloste omistajilleen? Olikos joku ihan itse muuten jalostanut ohraa?
Jos sitten ensivuonna taas pääsisin mukaan!