tillpehööriä kotiin

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Silvia Sommarlat

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Tunnistan alkavan kanariippuvuuden oireet. :smt003 .Hieno homma ja ihana riippuvuus!
annemari

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja annemari »

:smt006 Näin se on. Minun keräilyintoni alkoi myös parista kukkopillistä, nyt kana-aiheisia koriste-esineitä on kymmeniä ! Kannattaa muuten koluta nyt pääsiäisen aikaan ihan kaikki kaupat, hyllyt ovat pullollaan toinen toistaan ihanampia pääsiäiskoristeita :smt007
SannaT

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja SannaT »

Ja jos kahvipöytään tykkää laittaa ihan ympärivuotisesti kana aiheisia lautasliinoja, niin nyt pääsiäisen aikaan kannattaa koluta hyllyt läpi.
Pari kertaa olen löytänyt ihan sellaisia, jotka eivät ole mitenkään "pääsiäisen näköisiä". Silti niitä myydään pääasiassa vain pääsiäisen aikoihin. Ihan kuin kanat olisivat ihmisten elämässä vain pääsiäisenä :shock:
Ihme sakkia :smt040
siimis

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja siimis »

onnikas kirjoitti:Tänään yllätin itseni ostamalla S-marketista kaksi sievää kukkopilliä
Mä pistin paremmaksi ja ostin kolme! Mustan, keltaisen ja oranssin. Ja kiitin mielessäni, ettei niitä ollut useampaa eri väriä :smt005

Kodin terrassa kierrellessäni sain pitää itseäni tiukasti niskasta kiinni, etten olisi ostanut jokaista kana-aiheista koriste-esinettä. Sen sijaan mukaan tarttui iso kermanvalkea peltitynnyri kannella, kyljessä lukee LINNUNRUOKAA. Se oli halvennuksessa puoleen hintaan, 16 ja jotain euroa. Nyt se on keittiössä täynnä tipurehua, sisustuselementti suorastaan :smt002 Jostain syystä kun keittiö on täynnä tipuja..?
Silvia Sommarlat

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Hih..selkeesti kilpavarustelun makua:)).Ihania lautasliinoja kaupan hyllyillä, vaivoin sain pidettyä itseni kurissa etten 88-vuotispäiviään viettävän setämiehen kaffipöytään ostanut kukkoaiheisia servettejä...
max3

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja max3 »

Pääsiäinen... :smt007 mikä ihana tekosyy. :smt005

Kuva
Kuva
helleena

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja helleena »

max3! oletko ostanu noi kanat munaketjuineen nyt? Mulla oli just tommonen vihree ostettu vuonna 2003 (muistan kun kuopukseni oli silloin vaavi), mut ei oo enää ku kissa pudotti sen seinältä. No eihän savi semmosta rytinää kestäny :smt009 . Arvas harmittiko? Mulla on senällä esikoiseni tekemä linnunpönttö ja se roikku sen alapuolella. Kissa mokoma rupes hyppäämään pöntön päälle, hyppy jäi vähän lyhyex ja meinas ikäänku kiivetä noita munia pitkin puuttuvat sentit :smt013 . Enkä muute oo sen jälkeen missään nähny, kunnes ne pönöttää tossa sun kuvassas :smt049
siimis

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja siimis »

Mäkin katsoin heti tuota ihanaa munaketjua :smt055 Tahtoo myös!

Ja mainio slogan tuo "pääsiäinen - mikä ihana tekosyy!" :smt005
max3

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja max3 »

Nää kaikki on mulle uusia, mut jollekin muulle vanhoja. :smt002
Iloisten Munatalo

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Minulla on ystävä joka tekee tiilitauluja. Tässä malliksi yhdenlainen, jonka teksti kuuluu : TUNTI TURPAAN VAI VARTTI HARPILLA NAAMAAN? Kuva jonka hän teki tilaustyönä minulle ja tässä toisenlainen Kuva
Yhteystiedot saa laittamalla minulle yksäriä :) Taulut ovat käsityötä ja kestävät myöskin ulkona sateen, tuulen, auringon ja pakkasen!
Iloisten Munatalo

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Tässä omanlaisiani kana juttuja, kranssit olen tehnyt itse, muut tuunattuja puolivalmiista ja hautova kanaemo on Mummolta peritty :smt049
Kuva IkkunankoristeKuva
KuvaTämä myöskin ikkunassa
Kuva Kuva
Kuva Kuva
Viimeksi muokannut Iloisten Munatalo, 26 Maalis 2011, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mimi30

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Mimi30 »

Ihan mahtavia jutskoja ^mun on pakko saada kans just tollaset kyltit kunhan talous antaa tässä myöten shoppailla..tosi hauskoja :smt005
Silvia Sommarlat

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Aaah..miten nättejä !! :smt054 "syö silmillään"
Silvia Sommarlat

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Poikani teki kanalan katon harjalle paremmin sopivan kukon vahdiksi. Ennen katon reunalla istua pönötti kana.Kanalan kukot Werneri Tupper-Waara ja Melchior Midas olivat jo pitemmän aikaa toivoneet muutosta. Nyt kun kevät on sulattanut lumikuorman katolta, oli muutos mahdollista Jälleen kanalassa vallitsee perinteinen hierarkia ja kana-figuuri saa uuden työpaikan ulkotarhan haukkavahtina.

Kuva
Iloisten Munatalo

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

:smt007 Upea!
Vastaa Viestiin