MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
minnimanni

Re: MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Tässä olis AJO_OHJE tulijoille:

Helsingistä päin tullessa Noustaan Iittalan liittymässä pois moottoritieltä, käännytään vasemmalle Heinuun päin ja heti eka tie vasemmalle Raudanmaantie. Ajetaan sen tien päähän ja olet perillä.

Tampereeltäpäin tullessa Iittalan liittymästä pois ja käännytään oikealle Heinuun päin, moottiritie sillan yli ja ensimmäinen tie vasemmalle Raudanmaantie. Ajetaan tien päähän ja olt perillä :smt003

Tervetuloa kaikki kanaihmiset.

Ilta kekkereihin jäävät muistakaa ottaa omat juomat mukaan, talo ei tarjoa :smt005 .
minnimanni

Tässä oli viimesimmän tiedon mukainen lista tulonsa varmistaneista, tulossa olis 13 henkeä ja jokunen puoliso/ lapsia tuohon päälle. Mukaan mahtuisi vielä paljon porukkaa :smt006

HANNAW : riisitonnikala salaatti
KAAKATIN : vihersalaatti aineet
SIIMIS : juustokakku ja lettuja
RIITTA : perunasalaatti
ELMERI : voileipäkakku lohesta
TIRPPA : kaffepullaa
ERPPA : leipää
NINNU : kertakäyttö astioita
BEAN : iltanaposteltavaa
ANN75 : kahvia ja jotain muuta mitä vielä tarvitaan
*HETA* :jotain mikä säilyy matkan ajan
HONGATAR :
RUSINA :
MINNIMANNI: kinkkua ja grillattavaksi pukinlihaa jos muistan ottaa sulaan ja laittaa suolaukseen :smt005

Tuntuisko että jotain tarpeellista vielä puuttuu, jos tulee mieleen jotain niin infotkaa. Tuosta listasta nyt näkee mikä tulee olemaan päivän menuu. Mä voin ottaa juotavaksi mehuja sulaan, JOS JOKU ON MANSIKALLE ALLERGINEN niin voitko ilmoittaa!!!!!!!!!!!!

Ajo-ohje oli tuossa edellisessä viestissä, lisäksi laitan ainakin tien päähän kukkokyltin opastamaan.

Kannattaa varmaan ottaa varoiksi sade varustetta ja saappaat mukaan, kun on luvannut sateista viikonloppua. NO saappaita ei nyt välttämättä tarvi :smt005
Pääasiassa ollaan ulkona oli keli mikä hyvänsä.
hongatar

Viesti Kirjoittaja hongatar »

Mä voisin tuoda leivänpäällisiä. Vuohentuorejuustoa ja hummusta esimerkiksi.
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Noi mun tuomiset näyttää hieman ankeilta...kertakäyttöastioita :smt005
Voinko tuoda jotain muutakin :smt006
Ehtoo-onni

Viesti Kirjoittaja Ehtoo-onni »

Tuo teidän tapaaminen kuulostaa mukavalta. Jouduin tekemään valinnan munismiitin ja säilyttäjien kesäpäivien välillä. Tällä kertaa kesäpäivät voitti, kun ne järjestetään niin lähellä kotiani.
Toivotan Iittalaan menijöille mukavaa miittiä ja pidän peukkuja sateettoman sään puolesta. Kerrankos ilmatieteenlaitoksen ennustukset pieleen menevät. :smt001
minnimanni

Ninnu: jos haluat niin keksi jotain tai tuo vaikka perunoita, huomasin juuri että potut puuttuu eikä Ann taida saada niitä mopon perässä kulkeen :smt005 vaikka kyllä noi kertiksetkin jo ihan tarpeeksi on.

Ehtoon-onni kyllä tänne muitakin tulee vasta myöhemmin, Bean menee kans ensin sinne säilyttäjä päiville. Voithan sinä tulla poikkeemaan sitten myöhemmin jahka ne säilyttäjä jutut loppuu :smt006
Lumikeiju84

Viesti Kirjoittaja Lumikeiju84 »

Meillä on paikallinen kylän rock -tapahtuma, jonka vuoksi olen estynyt. Lisäksi vielä on palaveri kotisivujen tekijän kansa samana päivänä. Pitäkää hauskaa munkin puolesta. Jos olisi osunut johonkin toiseen viikonloppuun, olisin voinut harkita.
Riitta

Viesti Kirjoittaja Riitta »

Jos joku on kiinnostunut kanoista/kukoista

Laittaisin kuvia, jos osaisin.

Emot kullanvärisiä kääpiökotcheja, isä ruskeankirjava silkki.

..voisin tuoda lauantaina mukanani. Silkin ja kääpiökotchin yhdistelmiä, 7 ja 3 kk vanhoja. Todella kauniita ja rauhallisia.

Kukoista pyydän 5 e/kpl, tärkeintä, että saavat hyvän kodin. Pikku kanoista 10 e, isommasta 15 e.
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Mites sen grillimakkaran laita :smt017 Toisko jokainen oman makkaratarpeensa mukaan?
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Mitäs mä toisin :smt017? Matkaa on sen verran, ettei mitään herkästi "hapantuvaa", kiitos...

*Muoks* Ja tuleeko kukaan Vihdin suunnalta, sieltä vois olla kukkotipu(ja) tulossa kyytiin pohjoisen suuntaan välitettäväksi. KAAKATIN!??
ninnu

Tullaankin sitten koko family, ei ollut appiukko kotosalla, minne olisi muun sakin saanut evakoitua siksi aikaa...
joten montaa tuntia tuskin viivytään, ettei ipanat tee kaikista hermoraunioita :smt002

Tullaan heti kahden pintaan noiden mun tuomisteni kanssa, niin saatte kertikset käyttöön :smt003

Jos jollain on tarvetta, mulla olisi ylimääräisenä
Alkuvuotisia KULTABRAHMA JA JÄTTIKOCH KUKKOJA. Kocheissa vaalea harmaa ja todella vaalea, spash?
Sekä Millefleur/chabo risteytys pariskunta. Myös kukkoja, niin pieniä, kuin isoja :smt006

Jumalaton flunssa vaan päällä -pidän nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä, että olo kohenee lauantaiksi :smt023
ninnu

Onko kellään muuten tarvetta ruisleivälle ja perunalle? Tulee ihan liikaa, yli oman tarpeen, niin voisin mukanani tuoda tarvitseville. Ovat ihan alkuperäispakkauksissa, päiväys 18-19.6, joten ihan käyttökelpoista eläimille :smt006
kaakatin

Rusina kirjoitti:*Muoks* Ja tuleeko kukaan Vihdin suunnalta, sieltä vois olla kukkotipu(ja) tulossa kyytiin pohjoisen suuntaan välitettäväksi. KAAKATIN!??
juu Vihdin suunnalta olen tulossa. Missäpäin Vihtiä tiput mahtavat olla? Jos meille toimittuvat la aamupäivällä niin kyytiin otan.
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

kaakatin kirjoitti:Missäpäin Vihtiä tiput mahtavat olla? Jos meille toimittuvat la aamupäivällä niin kyytiin otan.
Ei harmaata hajua tarkemmasta osoitteesta :oops: , nyssa niitä kaupittelee tuolla myyntipalstalla. Mutta ois kiva, jos toisit ne tullessasi, mun kyytissä pääsisivät loppureissun.
kaakatin

Jos nyssa tuo kukot tänne, niin voin tuoda ne Iittalaan, huomenna en ehdi kirkonkylän taakse lähteä :smt001
Vastaa Viestiin