Täällä ollaan samassa kerhossa!Klara kirjoitti:Nonni... Met saimma tänään omat säilyttäjäpaperimme tunnuksineen sun muineen. Nyt sitä sitten ollaan ihan virallisesti ilmajokelaisen maatiaiskanan säilyttäjiä *ylpis*![]()
Vieläkö pääsee säilyttäjäksi?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Satchell
Re: Vieläkö pääsee säilyttäjäksi?
-
pepper
mäkin haluan mukaan! meillä savitaipaleen kanoja muistaakseni, miten liityn ja mitä vaatii? lyhyesti kiitos : )
-
kanamummo
tiina.tuovinen@mtt.fi lähettää sulle tutustumispaketin, lisää tietoa tuolla: https://portal.mtt.fi/portal/page/porta ... atiaiskana
Ja se vuosilomake ei tosiaankaan oo mikään EU-paperi! Vaaditaan neljän vuoden sitoutuminen maatiaiskanan säilyttämiseen puhtaana rotuna lajinmukaisissa olosuhteissa. Toivotaan kanojen lisäämistä vuosittain. Ei paha nakki!
Tervetuloa porukkaan!
Ja se vuosilomake ei tosiaankaan oo mikään EU-paperi! Vaaditaan neljän vuoden sitoutuminen maatiaiskanan säilyttämiseen puhtaana rotuna lajinmukaisissa olosuhteissa. Toivotaan kanojen lisäämistä vuosittain. Ei paha nakki!
Tervetuloa porukkaan!
-
sera1
Lähetin säilyttäjäpaperit tossa viimeviikolla. Turhauduin odotteluun.
Nyt sain sähköpostia tuoviselta
"Kiitos rekisteröitymisestäsi ilmajokelaisen maatiaiskanakannan säilyttäjäksi! Ilmoitatko minulle, kun tipujesi sukupuoli on selvinnyt,
niin saan rekisteröintipaperisi kuntoon"
Mitähän mä nyt sille ilmoittelisin
Yks päästäiskana ja kenties, jos kyyti järjestyy, niin yks Harakka-kukko.
Muut ehdokkaat vielä hautomakoneessa
Kelpaiskohan selitykseksi
Nyt sain sähköpostia tuoviselta
"Kiitos rekisteröitymisestäsi ilmajokelaisen maatiaiskanakannan säilyttäjäksi! Ilmoitatko minulle, kun tipujesi sukupuoli on selvinnyt,
niin saan rekisteröintipaperisi kuntoon"
Mitähän mä nyt sille ilmoittelisin
Yks päästäiskana ja kenties, jos kyyti järjestyy, niin yks Harakka-kukko.
Muut ehdokkaat vielä hautomakoneessa
Kelpaiskohan selitykseksi
-
lautapihti
- silkki
Mulla vain yksi aikuinen kana ja kukko 23 tipua,nämä ilmoitin säilyttäjäpapereihin,ei tullut mitään kyselyjä n.5päivää papereiden lähettämisen jälkeen tuli
säilyttäjäpaperit tunnuksineen,tälläviikolla, ja vielä oli viikonloppu välissä,eli ei näköjään tartte olla ku yks kana.toki sitten on vielä noi 5+1 alhoja mutta
ne on säilyttäjä papereissa merkitty mynnissä oleviksi,kai ne joku ostaa viimeistään keväällä tai jos ei niin
Alhoista luovun siksi ku eivät suosittele tilalla pidettäväksi muita kanoja ku säilytysohjelmassa olevia,meillä siis ilmajokisia
säilyttäjäpaperit tunnuksineen,tälläviikolla, ja vielä oli viikonloppu välissä,eli ei näköjään tartte olla ku yks kana.toki sitten on vielä noi 5+1 alhoja mutta
ne on säilyttäjä papereissa merkitty mynnissä oleviksi,kai ne joku ostaa viimeistään keväällä tai jos ei niin
Alhoista luovun siksi ku eivät suosittele tilalla pidettäväksi muita kanoja ku säilytysohjelmassa olevia,meillä siis ilmajokisia
-
pepper
mikä kannoista muuten on uhan alaisin ?? ei mitään taulukoita kun en niitä kuitenknaan oikein tulkitse : D mut jooh, ja entä onko toi savitaipaleen kanta jotenkin erityisen suojeltu? et sitä ei kannata alkaa snetakia suojelemaan? mistä löytyisi paljon kuvia eri maatias kannoista? että saisi käsityksen millaisia ovat ja voisi siten ethdä päätöksen josko ottaisi niitä kotiinsa..
-
sera1
http://www.munanetti.net/viewtopic.php?f=30&t=1311
Tuossa ainakin tietoutta ja kuvia.
Tuossa ainakin tietoutta ja kuvia.
-
jafuli
Mä haaveilen Alhoista ja Piikkiöläisistä. Jompiakumpia olis ihana saada. 
-
tiuku
Tääkin on nyt iha virallinen säilyttäjä!
Alkais vaan tuo nuoriso munimaan, että olis jotain vähän enemmänkin säilytettävää.. 
-
sera1
Tänään postilaatikkoon kopsahti säilyttäjäpaperit.
Joukossanne yksi uusi ilmajokisten säilyttäjä
-
Klara
sera1 kirjoitti:Tänään postilaatikkoon kopsahti säilyttäjäpaperit.
Jeee
-
Tälli
onnittelut seralle..!
paljokos sillä ilimajokisella nyt onkaa säilyttäjiä
jos oikeen oon laskeskellu nii niitä on ilimaantunu iha mukava määrä..ainaki 5 kpl tälle vuatta 
-
lautapihti
- silkki
Onnittelut täältäkin seralle,näyttäis että ainakin ilmajokisten säilyminen turvattu, JEEEE!!