MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
annemari
Re: MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa
Minä joudun perumaan tuloni. Liikaa kaikkea nyt meneillään, aikani ei riitä!
-
maunu_muori
Mie en pääse, meillä on pullovaavi, jota ei voi jättää, ja muutenkin täys kaaos, unohin kokonaan, että anoppi täyttää tänä vuonna 85 ja sitä ennen pitää tehdä kymmenen hommaa(mm korjailla talvivahinkoja , niitähän tietty tuli vaikka kuinka lunta luotiin katoilta, ei vaan joka paikkaan ehitty)
-
Bean
No me voidaan ottaa sitten kontollemme Sinun tuomiset ja jotain iltagrillattavaa myös, sillä tulemme hieman myöhemmin paikalle, kun käymme Lopen seminaarissa ensiksi.annemari kirjoitti:Minä joudun perumaan tuloni. Liikaa kaikkea nyt meneillään, aikani ei riitä!
-
ninnu
Mitä mä voisin tuoda tullessani?
Aika ei riitä mihinkään erikoisten/vaativien/aikaa vievien valmistamiseen, että jos jotain helppoaa/ nopeaa
Aika ei riitä mihinkään erikoisten/vaativien/aikaa vievien valmistamiseen, että jos jotain helppoaa/ nopeaa
-
minnimanni
Ninnu: Tuo sä vaikka kahvia tai kertäkäyttö astioita.
-
ann75
ja mulle tuomisiksi jotain mikä kulkee mopon tarakalla
Mut katsotaan vaikka ihan loppuviikolla, mitä puuttuu ja ollaan yhteyksissä, Minnimanni.
Mut katsotaan vaikka ihan loppuviikolla, mitä puuttuu ja ollaan yhteyksissä, Minnimanni.
-
hannaw
Tulossa olen edelleen, mutta vain päiväkseltään, kun tulenkin Tirpan ja Erpan kyydissä 
-
ninnu
Ann75 jos mä tuon kertakäyttöastiat, niin sä kahvia, varmaan kulkee hyvin matkassa mukana 
-
hannaw
Kukaan menossa miitingistä pohjanmaalle? 2 pikkuruista kukkoa olis kyytiä vailla Rusinalle, jos hää itse ei ole tulossa!
-
ann75
juu, kaffeet kulkee hyvin, mutta tuon jotain muutakin mielelläni. Laita Minnimanni loppuviikolla tietoa mitä tarvitaan lisäksininnu kirjoitti:Ann75 jos mä tuon kertakäyttöastiat, niin sä kahvia, varmaan kulkee hyvin matkassa mukana
-
minnimanni
Voisko yö paikan tarvitsijat laittaa mulle yksärinä viestin että kuinka monta petipaikkaa kukin tarvii, niin tiedän sitten kuinka sijotan noi laina sängyt
Ilmottelen ann75 loppu viikosta. Rehu puoli ainaksin tuntus olevan kunnossa ja muuteskin kylmät syötävät. Lämpösiä ruokia ei juurikaan ole, olisko niille tarvetta enemmän esim grillattaville?
Ilmottelen ann75 loppu viikosta. Rehu puoli ainaksin tuntus olevan kunnossa ja muuteskin kylmät syötävät. Lämpösiä ruokia ei juurikaan ole, olisko niille tarvetta enemmän esim grillattaville?
-
hongatar
Sainpas vuoron vaihdettua
eli tulen käväisemään neljän kieppeissä. Onko tuomistoiveita minulle?
-
minnimanni
hongatar: tuo jotain semmoista mitä itse tykkäät syödä kun etkös sinä ollu vegetaristi ? Kiva kun pääset tulemaan
.
-
Rusina
Mä pääsisin kans töitten puolesta tulemaan
. Enää se on kiinni noista eläimistä (ja siipastakin vähän...)
.
Oisko jouselle hyppijöitä? Mirri? Vetehinen?
Oisko jouselle hyppijöitä? Mirri? Vetehinen?
-
siimis
Mä tulen myös vasta neljän maissa, meillä on ohjelmassa katon rakennus enkä kehtaa lähteä viihteelle kesken työpäivän
Mutta mullahan oli tuomisina kakku ja plätyt, niin eikös ne mene jälkiruokaosastolle muutenkin? Kyllä te maltatte niitä sen aikaa odottaa, eikö?