terv kukkis
Syysmiitinki Sotkamossa-raportti
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
kukkokiekuu
Re: Syysmiitinki Sotkamossa-raportti
Kuvista vielä vähäsen.Olin jossain vaiheessa hiukan varpaillani kuvien suhteen, suosittelisin ettei henkilökuvia julkaistaisi koska tämä on avoin foorumi.Minkä verkkoon laittaa, sitä ei saa enää koskaan pois sieltä, se on totuus.Olen itse korostetun varovainen oman identiteettini kanssa, joten , ei kiitos kuvia.Varovaisuuteni johtuu sivuaineopiskeluihini kuuluvista tuomioistuinten käräjien seuraamisista ja raportoinneista.Voisin hyvinkin joutua epämiellyttäviin tilanteisiin jos naamani näkyisi niinsanotusti julkisesti.
terv kukkis
terv kukkis
Viimeksi muokannut kukkokiekuu, 06 Loka 2009, 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
kukkokiekuu
Homogeeninen, jotain mikä yhdistää jotain ryhmää...yhteinen asia..vaatteet, käytös,tavat, ymv.ARVAUKSIA, EI PAITA
-
max3
Eläinrakkaus nyt ainakin yhdisti kaikkia. Toinen olis sit varmaan puheliaisuus...
Voi niitähän keksisi vaikka kuinka, eikä kaikkia kehtais täällä edes julkaista.
Mä napsin paljon myös henkilökuvia, mut tosiaan jos niitä ei saa minnekään salasanan taakse, niin en niitä missään julkaise. (Tosin suurin osa, ainakin illallla otetuista, oli heilahtaneita. Olikohan sahdilla osuutta asiaan?)
Mä napsin paljon myös henkilökuvia, mut tosiaan jos niitä ei saa minnekään salasanan taakse, niin en niitä missään julkaise. (Tosin suurin osa, ainakin illallla otetuista, oli heilahtaneita. Olikohan sahdilla osuutta asiaan?)
-
kissatar
Ooooopppssss niin tais mennäkin sekaisin...sori...häpeän...Mimmi kirjoitti:Taitaa nimien ja naamojen lisäksi mennä vähän eläimetkin sekaisin, mutta eihän se nyt mitään.. Oikaisen nyt kuitenkin, että nuo riikit on siis annemarin ja Manta ja kalkut mun, eli Mimmin. (Siis sun petikaverinkissatar kirjoitti:Aivan ihania noi sun riikinkukon nuorikot![]()
![]()
ja Manta ja kalkkunat ja kaikki entisetkin eläimet...
)
-
kukkokiekuu
Korjaus, en halua olla tiukkis,
tottakait saatte julkaista omat kuvanne millä foorumilla haluatte, mutta ei ilman kuvissaolijoiden lupaa, anteeksi epämääräisyyteni.Siis minä kiellän kuvaamisen omalta osaltani, muut saavat tehdä aivan miten vaan haluavat
Vapaus vallitkoon
Ylläpitäjä ratkaiskoon tämän asian miten parhaaksi näkee.
terv. kukkis nukkis pukkis hukkis
Vapaus vallitkoon
Ylläpitäjä ratkaiskoon tämän asian miten parhaaksi näkee.
terv. kukkis nukkis pukkis hukkis
-
annemari
tehdään niinkuin ennenkin, henkilöitä ei täälläkään julkaistavissa kuvissa saa näkyä, mutta olisi kiva nähdä muiden ottamia kuvia kanoistani ja eläimistäni. Niitä voi toki laittaa minulle YV: nä tai mailina, jos ei halua laittaa palstalle. 
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Mimmi kirjoitti:Siitä on ollut usein puhetta, että ei saa laittaa henkilöiden kuvia tänne, vaan johonkin, missä ovat salasanan takana ja salasana vain mukana olleille.
Tämä on jo hyväksi koettu tapa!
Yritin etsiä ilmaista kuvagalleriaa, jonka saisi salasanan taakse. Aika laihoin tuloksin...löytämäni olivat vaikeakäyttöisiä. Esim. pitäisi rassailla puhelinnumeroiden kanssa jakaakseen kuvia tai kaikkien katsojien pitäisi ensin rekisteröityä.Mimmi kirjoitti:Mä en tällä kertaa kuvannut lainkaan, joten en olisi ihan ykkösvaihtoehtona laittamassa mun kotisivuille. Mutta toki, jos muuta tilaa ei löydy, voin sit laittaa sinne.
Helpoin tapa olisi blogi-tyylinen toteutus. Esim. Vuodatuksen saisi suojattua salasanalla. Kävisikö se nyt tähän hätään?
-
annemari
Tuo kuulostaa todella hyvältä idealta !! max3 ainakin valokuvasi, ja moni muukin näytti kulkevan kamera kaulassa. Minulla on tosi onnettomia kuvia puolikymmentä
Kamerassa armaan joku vika oli just silloin iltakahdeksan jälkeen 
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Laitapas ne sähköpostilla mulle, niin pääsen harjoittelemaan Vuodatuksen käyttöä.
-
Minnimanni
Juu laittakaa nyt ne kuvat johkin näytille kun mulla ei ole hajuakaan kuka oli esim Sisu65 ja muutama muukin nimimerkki/kasvot on hiukan sekasin. Porukkaa oli niin paljon ja puolisoita et en tiedä kuin osan kuka oli kukakin
. Sitä paitsi mä perkasin sitä saakuran kukkoo varmaan yli tunnin kun puolet väestä kerkis katoon samoin kaikki ruuat
sillä välin.
Mä muutes unohdin kameran vallan kotio, muistin jossain Jyväskylässä vasta koko vempaimen puuttumisen matkasta
Mä muutes unohdin kameran vallan kotio, muistin jossain Jyväskylässä vasta koko vempaimen puuttumisen matkasta
-
Mimmi
Voi, meissähän on niin paljon yhteistä, olemme niin:kukkokiekuu kirjoitti:ps. kyllä te olittekin ihmeen homogeeninen joukko, arvatkaa mistä päättelin.Ensimmäinen oikein arvannut saa palkinnoksi ensi kesän kananäyttelyn logolla painetun mukin.
* kauniita ja komeita
* itsenäisiä ja rohkeita
* aitoja
* seurallisia ja toiset huomioon ottavia
* epäitsekkäitä ja auttavaisia
* kovia syömään (ja juomaan?)
* ulkoilmaihmisiä
* ja iltaa myöten myös armottoman hyviä laulajia
-
kukkokiekuu
Mimmi, hyviä arvauksia, mutta ei tärpännyt vielä... 
-
Mimmi
Oisko nyt sitten oikeasti sellainen, että eipä hirveästi ole hajuvesiä/partavesiä, deodorantteja ja hiuslakkoja, meikkejä ja kynsilakkoja juurikaan? Meidän seurassa pärjää pahempikin astmaatikko ilman tukehtumiskohtauksia, kun ei vastaan leijaile chanel 5 ja tuhat muuta tuoksua. Jos tuoksuu, niin tuoksuu rehellisesti paska. 
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Tuon parempaa yhdistävää tekijää ei kyllä voi keksiä kukaan...ei edes itse kukkis 
Olen nyt saanut Vuodatuksen kanssa aikaiseksi jonkinlaisen yhteisymmärryksen, joten voitte postata ihmisiä sisältäviä kuvia minulle säpoon, jonka löydätte mm. kotisivuiltani. Jos osaatte ja oma säponne/kuvankäs.ohjelmanne sallii, niin pienentäkää kuvia valmiiksi. Vuodatus tykkää 480x480 koosta.
Linkin ja salasanan lähetän kaikille mukana olleille, kunhan saan ensimmäiset kuvat näkyville
Olen nyt saanut Vuodatuksen kanssa aikaiseksi jonkinlaisen yhteisymmärryksen, joten voitte postata ihmisiä sisältäviä kuvia minulle säpoon, jonka löydätte mm. kotisivuiltani. Jos osaatte ja oma säponne/kuvankäs.ohjelmanne sallii, niin pienentäkää kuvia valmiiksi. Vuodatus tykkää 480x480 koosta.
Linkin ja salasanan lähetän kaikille mukana olleille, kunhan saan ensimmäiset kuvat näkyville