Etnan haudontapäivyri.
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
etna
Re: Etnan hautomapäiväkirja (JEE, vihdoin!!)
JA, mä luulen, että yksi noista mun "mustista" onkin HARMAA!

-
Bean
Hyvä juttu, että kuoriutui noin paljon tipuja ja lisää tulollaan.
Et tainnut kauheasti aarrearkun vieressä nukkua, viesteistäsi päätellen..
Et tainnut kauheasti aarrearkun vieressä nukkua, viesteistäsi päätellen..
-
etna
Kiitos Bean.
Kävin mä nukkumassa tossa hiljaisella hetkellä, siinä kolmen ja vaille kuuden välissä. 
-
Bean
Ei sitä kyllä täälläkään tule nukuttua noinkin tärkeällä hetkellä. Munista kun alkaa kuulua kuoren lävitse piipitystä, niin lapset kantaa patjansa yläkerrasta hautomakoneen viereen ja jäävät sinne vahtimaan.etna kirjoitti:Kiitos Bean.Kävin mä nukkumassa tossa hiljaisella hetkellä, siinä kolmen ja vaille kuuden välissä.
En osaa sanoa miksi tipusi kuoli, mutta ehkä häneltä vaan voimat loppuivat...
-
Muusa
No nythän niitä tulla tupsahtelee
onnea vaan ja missä kuvat?
Luulisi että tuossa luovuttaneessa näkyvä veri liittyisi kuolemaan, oliko tämä niitä joita menit auttamaan kuorimalla?
Luulisi että tuossa luovuttaneessa näkyvä veri liittyisi kuolemaan, oliko tämä niitä joita menit auttamaan kuorimalla?
-
etna
Ei kun toi oli niitä jotka aloittivat ihan ponnekkaasti itse ja reikä isoni ihan vauhdikkaasti, kunnes alkoi haukkoa happea. Sitä jatkoi ainakin tunnin ja sitten yhtäkkiä kuoli.
Nyt kuoriutuminen stoppasi, munat heiluu ja pikkupikku reiät on jo, piippaavat ja koputus kuuluu, mutta eivät isonna reikiä. Huilitauko vai? Kaikki muut munat muuten koputtaa ja piippaa, paitsi läpivalaistessa toinen punaisella rastilla merkkaamani epämääräinen muna. Toivotaan, että enempää kuolemia ei tulisi. 
-
etna
13.05 yksi uusi musta.
Ja kaksi on kovasti kuoriutumassa nyt myös!
-
etna
13.50 tuli taas yksi musta.
Ja perun puheeni, että tätä ennen tullut olisi musta - kuivuttuaan se olikin ihan selvä harmaa. 
-
Vauhkonen
Aivan ihana lukea tätä, ei varmaan pitäisi kun siihen omaan kanalaan vielä on sitä aikaa... Tipusia...
Hitsi että mahtaa olla jännää seurailla moista!
Onnea piiperöistä, toivottavasti nyt menee kaikki toivotulla tavalla!

Hitsi että mahtaa olla jännää seurailla moista!
Onnea piiperöistä, toivottavasti nyt menee kaikki toivotulla tavalla!
-
etna
Sanotaanko vaikka näin, että toivon totisesti että kaikki kuoriutuvat tämän päivän aikana, en jaksais millään valvoa toista yötä.
Ei noita malta olla seuraamatta. Ja kaiken lisäks on vielä juostava vuorotellen aarrearkun ja terran väliä, kun pitää päästä katsomaan myös jo kuoriutuneita. 
-
Ehtoo-onni
Onnittelut tipuista! Tästä eteenpäin aikasi sitten kuluukin tipuja katsellessa. Niitä on niin mahdottoman mukava seurata. Seuraan mielenkiinnolla sitä, että minkä värisiä sinun tipuista kehkeytyy myöhemmin. Ainakin minun tyrnäväläiset yllättävät edelleen.
-
etna
Kiitos! Saa nähdä tosiaan, mitä värejä noihin tulee. Nuo nyt neliviikkoiset (?) tiput on kaikki pääväriltään mustia, joten ihanaa että nyt tuli myös muita.
Nyt tuli taas uusi vaalea kello 14.55. 
-
Bean
Montako noita tipuja nyt jo on yhteensä ja montako munaa vielä jäljellä? Toivottavasti ensi yön saat nukkua rauhassa ja levollisin mielen ja nähdä tipu-unia.