Kädenvääntö KP:n kanalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Kotopullaki

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Miul ei kyl ukon kans ollu tos tapaukses vaikeuksii. Hää ku soittel ympär maata et ois saanu mut ulos polliisiasemalta, ni mää tein kaikkeni et oisin pysyn siäl, ku hoin vaan et haluun lakimiähen! :smt005 Kato ku en tiänny mitä toisaal tapahtuu, ku ei saa vastailla puhelimeen ilman polliisin lupaa... :smt002
Mut oishan se kivaa elämää yhen Jampulan kans ku ei tarttis lähtee keskes remontin ja kanojen ruokkimisten polliiisikuulusteluihi. Mut missää olit Jampula 10 vuatta sitten ku sua ois kaivattu!? Määki oisi sillo ollu viäl 15 kiloo kevyemppi! :smt060 :smt005
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

No mä olin 10 vuotta sitte lastentarhassa :smt005 :smt005
Kotopullaki

Äläs ny yhtään yritä saada mua tuntee et oisin vanha kääkkä! :smt013 En oo! Enhän oo...? Pualustakaa ny mua!!! Anyone...?
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Enhän mä sua vanhaks sanonu! Itteäni vaan nuoreks sanoin :smt005
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Sun pitää KP hankkia porttiin sellainen varokaa koiraa -kyltti, mutta tekstillä "älä koirasta välitä, varo emäntää!". Niitä on täällä myynnissä ja on kyllä ollut harkinnassa mullakin (mutta kun meillä ei oo porttia saati aitaa).
Kotopullaki

jamppa kirjoitti:Enhän mä sua vanhaks sanonu! Itteäni vaan nuoreks sanoin :smt005
Jahas. Tää on taas NIIT keskusteluit... ! "Emmää sanonu et sun ruaka pahaa ois, mää vaan sanoin ettei mul oo nälkä, vaikken oon koko päivän mitää syäny"...
Vempula, olet aika VEMPULAN saanut haaviisi! :smt005
Kotopullaki

siimis kirjoitti:Sun pitää KP hankkia porttiin sellainen varokaa koiraa -kyltti, mutta tekstillä "älä koirasta välitä, varo emäntää!". Niitä on täällä myynnissä ja on kyllä ollut harkinnassa mullakin (mutta kun meillä ei oo porttia saati aitaa).
Tollaanen kyltti mun on pakko saada matkaan tänä kesänä!!! :smt005 Ja kuvanki voin siihen räppästä iha sellaasena ku olen joka päivä. Polliisit nääs ei voinu millään uskoo että mää tosiaan asun tääl. Mä kuullemma näytän venäläiselt ja sit mul oli jalat täys valkosii maalitippoi ja shortseis vähä kanankakkaa... :smt005 :smt005 :smt005

Muoks:
Ja sellasena mä menin polliisiasemallekkii. Ku ei polliisit antanu mulle aikaa vaihtaa säihkyvää iltapukuu tms. päälle :smt005 Asemal oli vastas kaks naispolliisii ja niist toine sano mun sisäänastues "Mist kaatopaikalt te ton löysitte?" Johon polliissi vastas "Tää kyl ymmärtää kreikkaaki..." :smt005
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Kotopullaki kirjoitti: "Mist kaatopaikalt te ton löysitte?" Johon polliissi vastas "Tää kyl ymmärtää kreikkaaki..." :smt005
Ihan "kiva"!! :smt005 Vähänkö olisin vetänyt herneen nenään!

Vaan tais polliisikin kohdata voittajansa :smt002 Ja ookkona ny niitten raksamiehien sankari? Vaalea viikinkinainen kaukaa pohjoisesta :smt003
Kotopullaki

No mähä tein valituksen tost naispollarin kommentista. :smt013 Muttei menny läpi...
Työmiehiltä sain kilokaupalla suklaata :)
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Vähän aikaa kun on poissa muniksesta, niin jo täällä sattuu ja tapahtuu. Anteeksi vaan Kotopullaki, mut en mä voinut nauramatta lukea sun seikkailuista :smt005
Nakukaula

Viesti Kirjoittaja Nakukaula »

Voi vitsit mikä topikki! :smt005 Hyvät naurut sai taas!
Onneks mulla ei o ukkoo niin ei tarvi vääntää, eikä remppamiehiä ni en joudu putkaa! :smt042
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Kuva

Ei hyvää päivää - ei ole todellista, MITEN sulle voi sattua ja tapahtua NOIN paljon

*kuvittelee sialun silmin KP:n ryntäämäs paikalle "mitäs miähiä täälä on..!!?" KuvaKuva
Maximoves

Viesti Kirjoittaja Maximoves »

Voi sua parkaa, se on se Murphyn laki, tullut tutuksi mullekin moneen otteeseen, jos voi mennä vikaan ni sehän menee vikaan. Mä voin kuvitella sieluni silmin sut kiljumassa siellä pihalla. Vähänks se on tosiaan varmasti pelästyttänyt kun tuntematonta porukkaa tulee portista sisään ja ainoat miespuoleiset henkilöt tontilla painelee karkuun, vaik niiden pitäis puolustaa "heikkoa" naisimmeistä :smt012 Ei oo ritariainesta kovin tiheessä nykypäivänä :smt009

Etkä sä oo vanha, ei tosiaankaan, henkinen puoli ratkaisee ja sä oot selkeesti tollasta reiluu kakskymppistä sorttia aivan kuten moni meistä täälläkin foorumilla :smt003
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Voi jestas mikä meininki siellä on ollut :smt009 Vieläpä hauskasti kerrottu, oletkos ajatellut jonkun muistelmien kirjoittamista kun tuntuu tapahtuvan jatkuvasti? Olisi sitten mukava OIKEASTI vanhana istua talon (joka on vihdoin saatu rempattua ihan valmiiksi :smt002 ) kuistilla ja kertoa lapsenlapsenlapsille mammaparan kootut seikkailut :study: Ilmankos niitä kanalakuvia ei ole näkynyt kun on ollut vähän muuta puuhaa...

Ja Jamppa, tervetuloa vaan rakennuspuuhiin meillekin kun kerran puhkut noin paljon ylimääräistä energiaa :notworthy: Tälle kesälle ei ole kuin kaksi vaivaista pikku projektia: se per.....leen kanatarha ja ulkorakennusten maalaus, ihan nopsaan käy noin reippaalta tyypiltä :smt045
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Ei helkutti!!
Ehdin nyt vasta lukea Kotopullakin poliisiasemareissun kunnolla ja voi jestas sesntään, mutta kyl mää nauroin!!
:smt042 :smt042 :smt042 :smt042
Tässä oottaa Teppanan munistapaamista päivä päivältä enemmän ja enemmän... :smt041
Pääseeköhän Kotopulla perille asti ilman kommelluksia? :smt005
Vastaa Viestiin