Eepin konehaudonta

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Ei ne pienestä lämmönlaskusta kuole. Minäkin ihan turhaan hermoilin kun meillä oli niitä sähkökatkoksia vuoden vaihteessa ja ankanmunat koneessa.
kanatar

Viesti Kirjoittaja kanatar »

Voi miten jännittävää!! Jään odottamaan jatkoa mielenkiinnolla ja pidän peukkuja! :wav:
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Kyllähän se tästä, eka viikko kohta takana. Ensi viikolla voi tulla raporttia harvemmin koska lähden itse ruotsiin ja laitan kotiväen hommiin, voin sitte huudella lahden yli ohjeita :director: :smt003
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

VAUDE :smt005 :smt005 :smt005
Jännäsinhän minäkin kun on vähän nuori, muistaakseni elokuinen kukko, että onko vielä vähän ujo mutta onhan se sitte jotakin rouviensa kanssa touhunut jos kerran seittiä jo näkyilee.
Parempi prosentti kuin uskalsin toivoa. Jännätään "laskettua aikaa".
Ensi viikolla sitte vaan jännätään jos Eepi on rapakon raaemmalla puolella.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Jep, näillä näkymin Pappalle on lähdössä 16 tipiä :smt003 Paitsi kyllä mä ehdin vielä virheilläni karsia joukkoa :smt004
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Korjaus, yksi muna josta olin epävarma, niin tänään kun katsoin tarkemmin verisuonia näkyi selvästi. Tähän mennessä vain yksi tyhjä \:D/
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Tervehdys täältä lahden toiselta puolen :smt006 Haudonnasta en osaa sanoa mitään koska en ole saanut vielä väliaikatietoja. Päivitellään kunhan keritään.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Noniin, kotona taas :smt003 Lämmöt pari kertaa käyneet neljässäkympissä muuten kaikki hyvin. Läpivalaisussa kaikki kehittyneet normaalisti :smt004
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Nyt yksi tyhjä poistettu. Avasin eikä mitään kehitystä ollut tapahtunut. Ilmeisesti parissa munassa kehitys pysähtynyt mutta en vielä poistanut niitä koneesta.
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

Eepi kirjoitti:Nyt yksi tyhjä poistettu. Avasin eikä mitään kehitystä ollut tapahtunut. Ilmeisesti parissa munassa kehitys pysähtynyt mutta en vielä poistanut niitä koneesta.
Ihan hyvä onnistumisprosentti vielä. Tai, en tiedä mikä se joku keskimäärä on mutta minä olen tyytyväinen ainakin.

Nyt on vähän yli kolmannes enää ajasta jäljellä.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Jep viikko vielä odottelua :smt003
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Nonniin, loppu häämöttää. Tänään käynnistyi 19. vuorokausi. Ajattelin tänään lopettaa kääntelyn. Maanantaina pitäis kuoriutua :smt003
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Loppusuora! :smt003 Täällä ollaan peukut pystyssä Eepin ja Papan tipuille! :)
Niitähän voi kaiketi jo huomenissa kuoriutua. Onkos teillä jo "leikkikehä" valmiina tipusille? :smt002
Viimeksi muokannut Kotopullaki, 01 Touko 2009, 07:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Ei ne huomenna vielä kuoristaan tule. Kehä odottelee jo asukkeja :smt003
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Pekkuja pidän minäkin :smt002 Oon vissiin vähän hidas, mutta nyt vasta tajusin, että ne tiputhan on multa lähteneen kukon poikasia :smt007 Mummoa jännittää :smt005
Vastaa Viestiin