Viiriäisten mökki

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Laita linkkiä jos pystyy. Mulla on kyllä 20 vuotta vanha huippu hyvä, mutta kiinnostaa!! Ainakin, että voi lakea paljonko säästi ;)
dumblonde

Viesti Kirjoittaja dumblonde »

Niin tilasin tuolta Bole:lta sen covatutto 24 koneen. Ajattelin että toimiipahan nyt sitten varmasti, kun jos olisi ihan ummikkona ruvennu ite rakentelemaan konetta niin ois varmaan aika pitkään pitäny säätää sitä sopivaksi... Ehkä tuo nyt ei hankinta hinnaltaan niin paha ole jos se palvelee sit useamman vuoden... (Ja sitäpaitti mies lupas maksaa sen :smt001 Se piru nimittäin unohti mun synttärit ni sainpahan kiristettyä sitä :smt005 )

http://bole.e-line.nu/servlet/us_pyra?w ... ANGUAGE=FI
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Vautsi, varmasti hyvä. Munissakin automaatti tai puoliautomaatti kääntö!
dumblonde

Aatteleppa sitä, ei tarvii muutaku nupista muistaa käännellä :smt003 (senkin muistaminen on varmaan työn ja tuskan takana minulla) Tulee tod. näköisesti jo ensi viikolla, sitten pääsee testailemaan sitä ja hommaamaan jostain munia.
kuukernuppi

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

Juu kyllä mä voin laittaa paketin tulemaan mutta älä nyt pahasti pety vaikkei kaikista mitään tuliskaan..Emot on kyllä nuoria joten siinei pitäis olla vikaa :smt003
dumblonde

Kuukernuppi: Olis kyllä tosi hienoa! Ei se mitään vaikka ei tulos huippuhyvä olisikaan, pääseepähän enimmästä innosta :smt003 Kuhan ens viikolla tulee masiina kotiin niin sitten tarvitaan niitä munia. Liikenisikö sulta joku 20 munaa?
Vastaa Viestiin