Heiluri/varpu ei toimi tietääkseni kaikkien ihmisten käsissä. Esim. isälläni se ei toiminut, mutta mulla toimi. Ja isälläkin sitten kun otin toisella kädellä isästä kiinni . (Etsittiin joskus vesisuonia)
Me koitettiin sitä roikotus testiä kaikkiin meiän tipuihin ja kaikki roikkotti jalkojansa eli ne olisi siis kaikki kaoja onko tämä tunnistus tapa luotettava!
Meidän tiput syntyi 7.4.09. Eli aivan vauvoja. Niin ja nythän sitten vasta luinkin tarkasti alku topic:in ja siitä näistä kanojen ja kukkojen käytös eroista
Gizzmo oli muuten mulle "heiluritellut" ne rokit niin, että noi mun tiput olisi pitänyt olla 1 kukko ja 6 kanaa. Totuus siis on 5 kukkoa ja 2 kanaa. Mutta olisiko ollut vielä alkukankeutta Gizzmolla?
Periaatteessa varmaan, mutta miten se sitten reagoi Kokeile, merkkaa nilkkarenkaalla samanlaiset reaktiot ja katotaan mitä tulee Ja kerro sitten meille muillekin.
Pääsiäisen aikoihinhan se ois tuollainen tapahtuma pitänyt järjestää! jonkin kokon läheisyyteen.
Live esitys miten varvotaan tipuja!
Ois Kanamummolle myönetty trulliperinteen jatkamisesta kunniamaininta!
Mites noista silkeistä ja partasilkeistä sukupuolen erottaa? Ja minkä ikäisinä?
Mun partasilkit on jo isoja, melkein nuorikoita, mutta en niissä mitään eroja nää? Voihan ne tietty olla kaikki samaakin sukupuolta, mutta kumpaa?
kanamummo kirjoitti:Noni, kukontekeleet on rengastettu pienillä nippusiteillä. Seurataan tilannetta!
Näyttää HiltaHelikopterin tipuntunnistus höyhentymisen perusteella toimivan. Nää meidän ilmajokiset, mitkä Kanamummo pienenä rengasti, ovat ainakin ilmiselvästi kukkoja (reilun kuukauden ikäisiä nyt). Pari "kanatipusta" kasvattaa kyllä ihan näyttäviä harjoja&helttoja, katsotaan tuleeko niistä samanlaisia kukko-kanoja kun Klaran Celine (yhellä on ainakin kaunis vihreä metallinkiilto selässä).