Vielä tuohon vieraiden koiriin, niin ihan tarkoituksella ja naurun kanssa isännät päästävät koiransa kysymättä ensin et olisiko kanat/kukot kenties irrallaan eli mie saan josksu rautalangasta niille vääntää

. Se vielä et tuo labris on tosi kova lintukoira ja heti sinne se aina ampaisee eli kanalan ulkotarhaan ulkopuolle ja läpi menisi jos ei nyt "kiltisti" isäntä sitä toru pois. Mie

isken kuin puuta sen kalloon, et kiva kun tulee taas nahkamunia ja nyt yksi kanakin kuoli kun pelästyi.

Siihen ne vaan et saadaanhan sit kanaa punaviinissä ja haaaaaa haa perään
Joka kerta on sama juttu vaikka ovat jo monta vuotta käyneet kyläilemässä nämä samaiset perheet ja tietää tasan varmasti mitä eläimiä on.
:idea1: täytyy sanoa, et hei miekin kohta hommaan isomman pedon teidän pihalle joka ajaa koiran mehtään, niin saatte sitten sitä etsiä viikkoja. Sillä joka kerta aina tulee hävikkiä kun he käyvät

. En minä tykkää et vieraiden koirat juoksee vapaina täällä

jos jonkun mökillekin tulee vieraita ja tasan varmasti tietävät että on eläimiä minulla. Nytkin isän mökille tuli vieraita ja niillä lapinkoira eli heti sekin pihalle kiva

ja niiden väki ei ollut milläskään kysyivät vaan et onko meidän nartulla juoksu kun ei sitä näkynyt. No olhan sillä ja sekin sit ressukka monta päivää narussa joutui ulkoilemaan ja kanat/kukot sisätarhassa. Ja tasan hekin tiesivät.
En miekään kenenkään pihaan mene ja laske koiraa vapaaksi ollaan sitten missä tahansa käymässä.
Tuosta rodusta vielä, et meitin koira on saksanseisoja siis lintukoira niin täysin luotan ettei napsi noita tipuja sekä voivat olla vapaasti sen kanssa

Samoin meillä oli uroskoira samaa rotua kun nämä vanhemmat kanat tuli, niin se olisi vaikka höyhenissä pyöritetty siis koira

niin ei olisi ollut milläskään näille kanoille tai myös miun lampaille. Enempi tämä nyt oleva koira on lammaskoira, kuin sorsakoira se meinaan pitää niitä "leikkikaverinaan ja ajaa ne minun kanssa hakaan.
Hups, nyt meni asiaa laidasta laittaa, eli koiran tekemiset

Eli tämmöistä