Ei se pahvilaatikko ollut se huono juttu, vaan se, että tiput jätettäisiin laatikossa VARASTOON, joka kuulostaa todellakin eläinten hylkäämiseltä johonkin pölyiselle varastonhyllylle, mistä ei ollut kysymys.Linturakkaus kirjoitti:Keskustelun aloittaja JR mainitsi, että ankat olisivat pahvilaatikossa. Sieltä siis pahvilaatikko.
Vai viranomainen..Linturakkaus kirjoitti:Jo on karmeaa, että te ette ymmärrä, vaikka ihan viranomaisenkin mielipiteen olette saaneet...

Siis nehän siirretään sitten aikuisten ankkojen eli emon ja parven luo (se on muuten parvi eikä lauma). Miten se kotona haudottu poikanen erottaa, onko parvi sen "oma" vai "vieras"? Ja miten nämä koulussa haudotut tiput sen erottavat?Linturakkaus kirjoitti:Miksi yhdenkään eläimen pitäisi kasvaa ilman emoa? Ja miksi linnun pitäisi tottua vieraaseen laumaan, kun olisi mahdollisuus kasvaa luonnonmukaisesti ja olla omassa laumassaan?
Ha ha ha, bua-ha-ha haa! Tämä oli ehkä päivän paras! Sehän oli vain keksitty käytännön esimerkki, että sinua ja aivoituksiasi voisi edes jotenkin ymmärtää. Siksihän viiriäisiä haudotetaan, että ne eivät jalostuksen vuoksi enää yleensä osaa itse hautoa. Ja sen sinä hyväksyit! Mun ankka istuu parhaillaan 14 munan päällä, kiitos vain taas olettamuksista, joita me ei saada sinusta tehdä!Linturakkaus kirjoitti:Ja eikö olekin ihanaa, että esim. Mimmin linnut ovat niin jalostettuja, etteivät ala hautoa! Huraa ihmisten sorkkiminen luonnossa....
Linturakkaus kirjoitti:Minä jätän koko munapalstan tähän. Emme tule koskaan ymmärtämään toisiamme.

Linturakkaus kirjoitti:..elämän ohjien ottamisen omiin käsiinne ja kokeilumielessä poikasten tehtailun.
Miten niin kokeilumielessä? Ja miten niin tehtailuun? Tiputhan siirretään ihan normaalisti elämään parveensa, johon ne ovat tervetulleita ja odotettuja!