Beanin Piikkiöläiset ja muut

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Bean

Re: Beanin Piikkiöläiset, orpit ja brahmat

Viesti Kirjoittaja Bean »

Huomenna voisi taas vaihteeksi kalkita kanalan seinät..ja rapatessa tietenkin roiskuu... :smt119
fasunen

Viesti Kirjoittaja fasunen »

Onpas siellä ahkeria hautojia :smt003 Ehkä meillä vielä joskus joku aloittaa haudonnan ja pistää vauvakuume epidemian valloilleen :smt005
Bean

Eipä voisi olla mukavampaa kuin seurata emon ja tipujen touhua vapaana pihamaalla. :smt045

Hetken ollaan emon kanssa syömässä yhtä aikaa...
Kuva

...ja sitten ollaankin jo kiipeilemässä puussa. :smt007
Kuva
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Siinä sitä on emokanalla vahtimista :-"
Bean

Usvan lapset kasvavat ja kaunistuvat/komistuvat
Amadeus
Kuva

Hopean vaalea muutamalla harmaalla sulalla...
Kuva
Kuva

Raakelin vastakuoriutuneet tiput
Kuva
fasunen

Onpa siellä taas kaunis nuorikko kasvamassa :smt007
Bean

Siis nyt kyllä tulee niin uusia väriyhdistelmiä, joita ei meillä ole aiemmin ollut, että huh huh. :smt041

Martan hautomia tipuja tuli 6. Ihana helmen harmaa oranssinaama...minkäköhän näköinen siitä tulee isona?
Kuva

Martan harmaa pingviinitipu
Kuva

(Aiemmin laumassa hallitsivat aapiskukot Blacky ja Teuvo, mutta valta vaihtui keväällä kun Väinämöinen kumppaneineen kasvoi tarpeeksi isoiksi syrjäyttämään valtaistuimelta ensin Teuvon ja lopulta myös Blackyn. Nyt siis laumaa hallitsee valkoinen Väinämöinen yhdessä harmaaruskean Ilmarin ja valkokirjavan Kullervon...ja sen huomaa tipujen värien muuttumisesta)
Viimeksi muokannut Bean, 23 Heinä 2011, 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bean

Muistin juuri, että valkoisen johtajakukon, Väinämöisen, äiti oli helmen harmaan värinen (muni kuulemma erittäin suuria munia, jotka siis oli helppo tunnistaa jälkeenpäin). Siitähän se nyt sitten johtuukin, että hänen jälkeläisistään tuleekin myös helmen harmaan värisiä tai ainakin jotain sinne päin. :smt049
Bean

Niin ja jos joku haluaa harmaita / helmen harmaita / valkoisia tipuja, niin munia ko laumasta on kyllä myytänä..... :smt006
minnimanni

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Mulle mulle mulle :) mä voisin haluta munia, tipusia en pääse niin kaukaa hakemaan.
fasunen

minnimannihan on innostunut oikein kunnolla piikkiöläisitä. Mites ovat kotiutuneet multatulleet teille? :smt006
minnimanni

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Hienosti ovat kotiutuneet ja ovat ainakin toistaiseksi olleet just niin ihania ja rauhallisia kun muistinkin mun vanhan Piikkiöläis kukonkin olleen. Siis kertakaikkiaan ihania :smt007 lisää pitää saada, näitä vois hommata oikein ison parven :smt045
Bean

minnimanni kirjoitti:Mulle mulle mulle :) mä voisin haluta munia, tipusia en pääse niin kaukaa hakemaan.
Laitetaan tulemaan vaikka heti alkuviikosta...(laitoin YV:tä). :smt006
Bean

Nuorikot hullaantuivat täysin kun Diego saapui laumaan...kananeidot oikein piirittivät komistuksen.. :)
Kuva

Orpingtonit ja Brahmat jatkavat kasvuaan. On ne vaan niin kauniita.
Kuva
Kuva

Eläimiä kohdellaan rakkaudella :smt049
Kuva

Usva tipuinensa tutkimassa mitä ötököitä heinikosta löytyy..
Kuva
Bean

Kuinkahan kauan mahtavat meidän ensimmäiset Piikkiöläisemme oikein elää? Kuvassa näkyvä Bond-kukkommekin on jo yli 10 vuotias ja vielä vaan jaksaa kanoja paimentaa. :smt047
Kuva
kannuksia on kertaalleen jo lyhennetty, mutta yhä vain kasvavat. Täytyy kohta taas ottaa saha käyttöön ja lyhennellä.
Vastaa Viestiin