Beanin Piikkiöläiset ja muut
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Bean
Re: Beanin Piikkiöläiset, orpit ja brahmat
Huomenna voisi taas vaihteeksi kalkita kanalan seinät..ja rapatessa tietenkin roiskuu... 
-
fasunen
Onpas siellä ahkeria hautojia
Ehkä meillä vielä joskus joku aloittaa haudonnan ja pistää vauvakuume epidemian valloilleen 
-
Iloisten Munatalo
Siinä sitä on emokanalla vahtimista 
-
Bean
Siis nyt kyllä tulee niin uusia väriyhdistelmiä, joita ei meillä ole aiemmin ollut, että huh huh.
Martan hautomia tipuja tuli 6. Ihana helmen harmaa oranssinaama...minkäköhän näköinen siitä tulee isona?

Martan harmaa pingviinitipu

(Aiemmin laumassa hallitsivat aapiskukot Blacky ja Teuvo, mutta valta vaihtui keväällä kun Väinämöinen kumppaneineen kasvoi tarpeeksi isoiksi syrjäyttämään valtaistuimelta ensin Teuvon ja lopulta myös Blackyn. Nyt siis laumaa hallitsee valkoinen Väinämöinen yhdessä harmaaruskean Ilmarin ja valkokirjavan Kullervon...ja sen huomaa tipujen värien muuttumisesta)
Martan hautomia tipuja tuli 6. Ihana helmen harmaa oranssinaama...minkäköhän näköinen siitä tulee isona?

Martan harmaa pingviinitipu

(Aiemmin laumassa hallitsivat aapiskukot Blacky ja Teuvo, mutta valta vaihtui keväällä kun Väinämöinen kumppaneineen kasvoi tarpeeksi isoiksi syrjäyttämään valtaistuimelta ensin Teuvon ja lopulta myös Blackyn. Nyt siis laumaa hallitsee valkoinen Väinämöinen yhdessä harmaaruskean Ilmarin ja valkokirjavan Kullervon...ja sen huomaa tipujen värien muuttumisesta)
Viimeksi muokannut Bean, 23 Heinä 2011, 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Bean
Muistin juuri, että valkoisen johtajakukon, Väinämöisen, äiti oli helmen harmaan värinen (muni kuulemma erittäin suuria munia, jotka siis oli helppo tunnistaa jälkeenpäin). Siitähän se nyt sitten johtuukin, että hänen jälkeläisistään tuleekin myös helmen harmaan värisiä tai ainakin jotain sinne päin. 
-
Bean
Niin ja jos joku haluaa harmaita / helmen harmaita / valkoisia tipuja, niin munia ko laumasta on kyllä myytänä..... 
-
minnimanni
Mulle mulle mulle
mä voisin haluta munia, tipusia en pääse niin kaukaa hakemaan.
-
fasunen
minnimannihan on innostunut oikein kunnolla piikkiöläisitä. Mites ovat kotiutuneet multatulleet teille? 
-
minnimanni
Hienosti ovat kotiutuneet ja ovat ainakin toistaiseksi olleet just niin ihania ja rauhallisia kun muistinkin mun vanhan Piikkiöläis kukonkin olleen. Siis kertakaikkiaan ihania
lisää pitää saada, näitä vois hommata oikein ison parven 
-
Bean
Laitetaan tulemaan vaikka heti alkuviikosta...(laitoin YV:tä).minnimanni kirjoitti:Mulle mulle mullemä voisin haluta munia, tipusia en pääse niin kaukaa hakemaan.