Mitenkähän, Rusina, meidän tilannne, kun toit sen kukon? Siis kun sehän ei tullut teiltä. No, kontaktitilana ollaan kuitenkin.
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Jos miitillä tarkoitat meillä ollutta niin pitääks ne kontaktit luetella niin kaukaa ?Rusina kirjoitti:
Hannaw, on siinä ja siinä ootko mun kontaktitila kun ne chabokukot tulivat mulle silloin miitissä.
Eläinlääkärin mukaan 24-48 tuntia.Rusina kirjoitti:Kauankohan virus säilyy kanapölyssä, irtohöyhenissä, munan pinnassa ja kananpaskassa???? Onko kukaan löytänyt mitään tietoa?????
No ei ole kyllä pitkä aikasmari kirjoitti:Eläinlääkärin mukaan 24-48 tuntia.Rusina kirjoitti:Kauankohan virus säilyy kanapölyssä, irtohöyhenissä, munan pinnassa ja kananpaskassa???? Onko kukaan löytänyt mitään tietoa?????
Juu kuulut ja aikas moni muukinmilkkis] kirjoitti:Jos sä oot minnimanni kontaktitila niin sillon taidan mä kuulua sun listoilles?
Hyvä kysymys! Mikäköhän tässäkin asiassa mahtaa loppujen lopuksi olla se oikea totuus? Inhottavaa kun on niin ristiriitaista tietoa monesta seikasta.Rusina kirjoitti: Mihin sitten perustuu hirmuiset desinfioinnit ja kuukauden kanaton aika ennen uusien ottoa?
Juu ja kaikki ETT:n ja Eviran tiedotteet asiasta sekä toiminta ohjeet on suunnattu vain tuotantokanaloillesmari kirjoitti:Hyvä kysymys! Mikäköhän tässäkin asiassa mahtaa loppujen lopuksi olla se oikea totuus? Inhottavaa kun on niin ristiriitaista tietoa monesta seikasta.Rusina kirjoitti: Mihin sitten perustuu hirmuiset desinfioinnit ja kuukauden kanaton aika ennen uusien ottoa?