MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
siimis

Re: MUNISMIITTI 19.6.2010 Iittalassa

Viesti Kirjoittaja siimis »

No jos multa kysytään, niin ennemmin riisisalaattia kuin pastasalaattia :smt002 Kaikessa on muutenkin gluteenia...

Lettutaikina onnistuu kyllä hyvin gluteenittomanakin, mutta mä tuon varmaan omat eväät muutenkin... Grillimakkarat ja tietty kokoliha nyt on gluteenittomia yleensä.

Pitäiskö mun tehdä se plättytaikina? Vai?
elmeri

Viesti Kirjoittaja elmeri »

Heips.Täältä Veikkolasta oltais kaksin kappalein tulossa päiväseltään käväsemään.
Eihän tästä niin pitkä matka ole tulla. Ajateltiin tuoda nyyttäreihin voileipäkakku lohesta. :smt006
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Minä tuon sit tullessani ainakin riisi-tonnikala -salaatin :smt006
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

No niin varmistui minunkin työvuorot, eli pääsen tulemaan. :smt038
Yöksi vissiin jäisin, teltta ja makuupussi mukana.
Minä kun en ole mikään gurmeekokki, niin voisin tuoda salaattiaineksia: tomaattia, kurkkua, sipulia, salaattia?
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

Minäkin näytän pääsevän matkaan ! Isäntä pitää jättää kotiin, mutta haitanneeko tuo ?? Tuliaisina voisin tuoda vaikka sipsejä, dippiä, limsaa ym "valmista" kun tulen kaukaa kuumalla autolla. :smt017
hongatar

Viesti Kirjoittaja hongatar »

Minulla osui iltavuoro, mutta yritän saada sen vielä vaihdettua! Minähän olen se kiintiöharmi eli kasvissyöjä, mutta otan mukaan itselleni sopivaa ruokaa tarpeellisen määrän :smt002 . Jokatapauksessa vaan poikkean päiväsellä!
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Olen edelleen tulossa :smt006
Mulla olisi sulle samalla se partiskana ja kaksi millekanaa-jos on vielä tarvis. :smt001

Onko mitään tietoa, onko tulossa lapsia? Mietin, että voisin tuon 2,5-vuotiaan ottaa mukaan -jos löytyy lapsiseuraa :smt001

Ukkeli menee poitsun kanssa siksi aikaa kyläilemään, joten muutaman tunnin olisin paikan päällä. Onko mitään kellonaikaa, koska miitti alkaa?
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Täältä yritellään liikkeelle kans :smt048 Vähän oli alustavasti yösijasta puhettakin. Katsotaan vaikka lähempänä sitten mitä puuttuu, niin mä nappaan siinä vaiheessa sellaiset tuomiset omalle listalle :smt045
minnimanni

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Siimis: voit tehdä sen lettutaikinan täälläkin, toivottavasti joku jaksaa myös hikoilla notskilla paistamassa ne :smt005
Ninnu: Tuo vaan tipuset :smt003 . Lapsivieraista en tiedä, mutta omia penskoja tossa notkuu kolme kappaletta mukana 9,11 ja 13v tytöt.

Kiva kun alkaa porukkaa kertymään :smt006 . Alkamis ajaksi ajattelin kello 14. Timo menee yhdeksi kummityttönsä rippijuhliin ja kotiutuu varmaan kolmen aikaan, joten siksi aloitettaisiin vasta kahden maissa.
adore

Viesti Kirjoittaja adore »

Ninnu, täältä varmaan oltaisiin tulossa ja mukana tulis sitte toi Wantsukin. Olis sitte seuraa...
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Laitan nyt tännekkin vielä:
Hanhivauvani on vailla omaa lajitoveria! Yksi ainokainen kuoriutui koneesta, jonne sen nostin pois emon alta, kun näytti ettei munista mitään tule.
Elää nyt samana päivänä kuoriutneen myskin kanssa, mutta aina parempi jos olisi toinen hanhi kaverina.
Ja tämä on nyt siis viikon ikäinen....
Tirppa

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Me tuodaan Erpan kanssa käntyt ja kaffebullat tullessamme :smt003
minnimanni

Eikö meidän Hiltahelikopteri ole tulossa, eihän munismiitti ole mikään munismiitti ilman Hiltaan :(
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Voi, kuule minnimanni---ystävä hyvä---Hilta-rukka osallistuu Iittalan Miittiin vain virtuaalisesti, kun sattui mokoma säveltämään ja sovittamaan nuo työkeikkansa (viikkoja ennen miitin päivämäärän julkaisua) niin, että työkeikkaa pukkaa tuona päivänä...

Mutta kyllä teille mahdottoman mukava miitti tulee! Muistakaa sitten laittaa raporttia tänne meille, jotka jäimme "rannalle ruikuttamaan"! <---Tuo on sitten ihan käsky eikä mikkään kaino pyyntö :smt005
minnimanni

Tähän mennessä tulonsa varmistaneita ovat ja perässä tuomiset:

Hannaw :riisi-tonnikala salaatti
kaakatin: vihersalaatti aineet
siimis: Juustokakku ja ehkä lettutaikina
riitta: perunasalaatti
elmeri: voileipäkakku lohesta
annemari: limua, sipsejä ja jotain muuta
Tirppa: kaffepullaa
Erppa: leipää
ninnu: ?
ann75: ?
Bean: ?

Epävarmoja tulijoita:

adore
Rusina
mirri
Smari
maunu muori
hongatar
rituritu
Kalle
*heta*

Miittiin on enään reilu viikko aikaa :smt004 luvattiin hyvää keliäkin :smt023
Jos vielä nämä epävarmat jotka jo pystyvät tietämään tulevatko vai eivätkö, ilmottaisivat. Smari ja rusina on ilmoittaneet tietävänsä vasta silloin perjantaina eikö?
Vastaa Viestiin