Kestopehku ja ruuan tähteet?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

helmutti

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja helmutti »

Vaquera

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

Katos, ville pirua. :shock: Se onkin tullut myyntiin tuonne sitten sen jälkeen ku viimeks katsoin. KIITOS! :smt045
Hiljuska

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Hiljuska »

Onko toi automaatti vain tipuille? Eikös isommat osaa/pysty sitä käyttää?
Xaus

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Se sopii kaikille. Mulla se on viiruilla.
Vaquera

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

Sopisko toi myös kanille? Onks kellään kokemusta?
Xaus

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Sopiihan se myös kanille. Jossain taisi lukea, että myös jyrsijöille.
Vaquera

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

SUURKIITOS :smt045
siimis

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja siimis »

Mulla on noita myös viiruilla. Tuo kuppiosa on kyllä muovia (vaikkakin tosi tukevaa sellaista) joten jos kani on kova jyrsimään, se saattaa tehdä siitä selvää.

Mutta mitenkäs tuon pullon kanssa - nää nykyiset virvoitusjuomapullot kun on niin onnettoman ohuita lärpäkkeitä, että ne painuvat klommolle kun ne kääntää nurin päin. Ja tietty vettä valuu joka paikkaan. Saako niitä aitoja pet-pulloja enää mistään? Tai onko kellään vinkata jotain muuta tukevaa pulloa, mielellään 1,5 litraista vähintään? Tai jos joku haluais vaihtaa 1,5 litran pet-pulloja noihin kuppeihin, niin mulla olis niitä ylimääräisiä... :smt002
Suvianne

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Minulla on nyt ruvennut pehku palamaan ensimmäistä kertaa.
En ole sitä sen kummemmin toivonut, mutta nyt kun se palaa, se onkin todella mielenkiintoista :smt003

Viivyn yhä kauemmin kanalassa, kun kääntelen jättikompostiani ja tunnustelen kosteutta ja suorastaan moitin kanoja kun ei ole lattialla enmpää kakkoja mitä piilottaa pehkuun..
Kun kääntelen höyryävää pehkua, näen silmissäni loistavan vihreän yrttitarhan joka on rehevä kuin biolanin kanankakka mainoksessa!!

Ensi keväänä teen juuri kuten säilytysinfo paketissa neuvottiin ja järkkään pehkun oikeaoppisesti! Tahtoo höyryävää mullaksi muuttuvaa kanankakkaa!!!
Alice

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Alice »

Meillä ei ole kestopehkua joten en osaa auttaa sinua siinä asiassa,mutta meillä ei anneta ruuan tähteitä kanoille.Ainostaan porkkanoita ja hedelmiä sen verran että syövät ne,loput kerätään pois jos on tullut annettua liikaa.Kaikki ruoka annetaan ruokakippuihin.Näin vältetään ¨sekä ripuleita että hiiriä/rottia.Vesiastia on kivilaatan päällä,ei ihan lattiatasossa jotta ei mene niin nopasti likaiseksi ja vedet vaihdetaan joka päivä.
Xaus

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja Xaus »

siimis kirjoitti: Mutta mitenkäs tuon pullon kanssa - nää nykyiset virvoitusjuomapullot kun on niin onnettoman ohuita lärpäkkeitä, että ne painuvat klommolle kun ne kääntää nurin päin. Ja tietty vettä valuu joka paikkaan. Saako niitä aitoja pet-pulloja enää mistään? Tai onko kellään vinkata jotain muuta tukevaa pulloa, mielellään 1,5 litraista vähintään? Tai jos joku haluais vaihtaa 1,5 litran pet-pulloja noihin kuppeihin, niin mulla olis niitä ylimääräisiä... :smt002
Mä kokeilin 2 litran coca cola zero-pulloja ja ne on pysynyt kasassa. Lidlin vastaavat purskauttaa vedet heti ulos.
harrastaja

Re: Kestopehku ja ruuan tähteet?

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Tässä oli taas hyviä neuvoja käänsin vesiastia valosta poispäin ja ovat siitä saakka pysyneet puhtaana :smt007
Vastaa Viestiin