Tästä näkee millaiseksi tuo ensimmäinen on muuttunut kuivuttuaan (vaikka kuva onkin surkea, mut alkaa tälläkin olla vauhtia)
Tässä toinen
ja kolmas
Kahdessa munassa tällä hetkellä isot reiät ja kaikki muut vasta piippailee, mut vasta huomennahan on se 21 vrk täys. kaikilla tähän mennessä karvajalat
Ja kaikki mustia , no ei vaineskaan sen näkee sitten isompana minkä värisiä niistä tulee. Tommoista kun toi eka tipu on ,ei ole ollut noissa sekasotkuissa ennen. Siis noin paljon valkoista massussakin.
Enää yks kuoriutumatta ja siinäkin jo reilun kokoinen reikä.
Yhtä hiukan avitin, kun näytti siltä, et olis hiukan kalvot jumissa tinnissä (olisko kuivunut liikaa?)
Mä en enää pysy laskuissa mukana, mut oli sinne keltaisiakin tinnejä tullut lisää, ettei ihan kaikki ole mustia.
Kuvia tulee taas hiukan myöhemmin ja koitan silloin samalla tosiaan laskea tinnit.
Edelleen se yks kuoriutumatta, mut näyttää voivan kuoressaan hyvin.
Mun oli pakko siivota pesä, kun Mimmi väänsi sinne sellaisen haisevan läjän. Käytin sit tilanteen hyväkseni ja nappasin näistä jo kuoriutuneista yhteiskuvia.
Se valkomahainen on oikeassa yläkulmassa ja keskellä oleva valkonaama on se jonka autoin kalvoista irti.
Vielä ainakin tunnistan omani joukosta. (harmaa, tummankeltainen ja vaaleankeltaisista se joka halailee valkonaamaa)
No kyllä seitsemänkin on ihan hyvä saldo tähän tipu paljouteen , ihana kun tuli kaksi keltaista. Ne taitaa olla niistä isoista pyöreistä munista, kun Lumin jälkeläiset on aina valkoisia.
Mulla on kyllä vahva epäilys, et se kahdeksaskin selvis...
Tosin en ole niitä vielä tänään laskenut, vaikka istuinkin katselemassa syömisharjoituksia jo tuntitolkulla.
*lisäys, uskaltaako tunnustaa, et kaikilla on jo lempinimet?
Viimeksi muokannut max3, 15 Loka 2009, 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tästä ehti valkonaama jo livahtaa keinoemon alle. Tuossa etualalla on se Matti-raitapää, joka siis kuoriutui vasta eilen illalla (toivottavasti nimi ei ole enne )
Matti-raitapäässä vois olla sitten rokkia kun eikös rokki tipuilla ole semmoinen poikkiraita yleensä päässä. Kyllä jännättää mitä noista isona tulee kun isukki vaihtoehtoja on niin montaa sorttia.
On muuten vilinää...
Valvotusti pidän häkkiä auki ja Aino on selvästi hyvä isosisko. Siitä varmasti tulee hyvä äiti sit aikanaan. Potpottaa ja tarjoilee ruokaa ja yrittää houkutella tipuja allensa.
Matti on selvästi pienin, mut näyttää pysyvän joukon jatkona. Olen koittanut tarkkailla, et varmasti saa syötyä, minkä jaksaa.
Niin, et terveisiä täältä tipulasta minne parkkeerasin koneen kanssa.
Ihan epäreilua, että sulla on nettiyhteys suoraan kanalasta Mutta hetkinen hei...josko mäkin kantaisin ukon läppärin kanalaan ja rupeaisin surffailemaan sieltä käsin. Toimiskohan monen seinän läpi, kun pitäis saada yhteys tämän mun pöytäkoneen vieressä olevaan reitittimeen? Josko tuo ukkeli häipyis vaikka metsäretkelle, niin kokeilen kyllä
Sieltähän tuli vallan mainio saldo---11! Onnea vielä kerran!