HiltaHelikopteri kirjoitti:Miten kanamummo laskee haudontapäivät? Jos 17.8. oli tasan 14 vrk:tta, niin eikös tänään ole 24 vrk:tta täynnä?
Kovasti onnea kuoriutumiseen!
Noh kun se ei ollu 14 vrk! Se oli 12, mää vaan päätin että se ON NYT JO KAKS VIIKKOA MENNY!!! ..ja sitten kävin aikain päästä allakkaa vilikasemassa eikä se ollu vielä ... ei vielä...
'
Mutta yks nokka näkyy!
Taidan kävästä taas kellarissa ja vilasta, tulee ihan taatusti tuoretta tietoa.
Hö. Ei muutosta 15 min takaseen
Meen polttamaan toisenki sytkän loppuun
Jokainen *plop* oli kuorestaan ulos ponkaiseva tipu . Herätyskellon torkkuherätyksen tahtiin!
Ja meidän ekojen pipusten pitäisi sentään kuoriutua vasta muutaman päivän päästä. Taitaa tätä "mummaa" vähän jännittää!!!
Joko muilla ovat kaikki lapset pulpahtaneet maailmaan?
Ei kaikki, yks ulkona ja kaks kuorta säröllään.
Pajeron huoltoautosta pöllitty sisä-ulkolämpömittari alko näyttää huuhaata kun kosteutta nostettiin. Covatutton oma ja kuumemittari todisti toisin.
Luulen vähän että se kolmen tunnin sähkökatko tässä taannoin vähän viivästytti, lämmöt kävi 20 asteen korvalla.
Nyt vaan malttia!
Mä näin kans unta, en yleensä ikuna näe: munista oli tullu 24 tipua ja värit oli kaikkee mahollista tyrniksestä pikimustaan. Oli aikas monet kaksoset
Neljä tipua tullunna, yks ihan-ihan vaalee pikku pipuna ja kolme tummaa, harakkuutta ja suklaata eri vaiheissa. Yks nokka pipottaa vielä kuoresta ulkona. Mulla on nyt yhden päivän "äitiysloma" , loppuu tänään puolen päivän maissa (tytöt hoitopaikoissa) ja taitaa kellarinrappuset kulua uralle..
Hitsi vie, tää on 400% parempi jo kun viime haudonta
Kiitoksia!
Ensinnäkin se lämmönsäätö toimi tällä kertaa kun poistin sen ylimääräsen muovimutterin. Lämpöjä pidin matalammalla ja kosteudet kopsasin Gurren tieteellisestä haudontataulukosta. Kääntö 3 krt vrk ja paikkoja vaihdeltu sisäringistä ulkorinkiin.Jotakin hassua mun tyylissä vielä on kun 10 jäi välille!
kanamummo kirjoitti:Hirn hirn... riittää sytkärit, vaihoin pahimpaan tupakinhimoon Rusinalta kukolla sytkän Parhaat kaupat mitä oon tehny!
*Hörinää* Kun vaihtaa tarpeettoman sytkärin toiselle tarpeettomaan kukkoon, niin voiko siitä enää kaupat parantua. Tuli hyvä mieli kummallekkin piiitkäksi piitkäksi aikaa!
Mun tarvii varmaan antaa jollekkin noista meidän hautojista myöten ja laittaa omia munia muutama alle hautumaan, vielä kun on samasta yhdistelmästä mahdollista laittaa... Nuo varatut pipulit oli taas kaikki vaaleita Meillä taitaa noi omat kanat Allun kanssa tuottaa enimmäkseen kauniita blondeja vain