Kesän viimenen haudonta

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

kanamummo

Re: Kesän viimenen haudonta

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Miten kanamummo laskee haudontapäivät? Jos 17.8. oli tasan 14 vrk:tta, niin eikös tänään ole 24 vrk:tta täynnä?
Kovasti onnea kuoriutumiseen!
Noh kun se ei ollu 14 vrk! Se oli 12, mää vaan päätin että se ON NYT JO KAKS VIIKKOA MENNY!!! ..ja sitten kävin aikain päästä allakkaa vilikasemassa eikä se ollu vielä ... ei vielä...
'
Mutta yks nokka näkyy! :smt045 :smt041
Taidan kävästä taas kellarissa ja vilasta, tulee ihan taatusti tuoretta tietoa.
Hö. Ei muutosta 15 min takaseen :smt005
Meen polttamaan toisenki sytkän loppuun :smt005
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Näin unta:

*plop!*... *plop!*... *PLOP! plop!*... *plop! *PLOP* *plop!*... *plop!* *plop!*
*PLOP* *plop plop PLOP plop plop PLOPplop plopPLOP plop plop!!!!*... *plop!*

Jokainen *plop* oli kuorestaan ulos ponkaiseva tipu :smt043 :smt005. Herätyskellon torkkuherätyksen tahtiin!
Ja meidän ekojen pipusten pitäisi sentään kuoriutua vasta muutaman päivän päästä. Taitaa tätä "mummaa" vähän jännittää!!! :smt040

Joko muilla ovat kaikki lapset pulpahtaneet maailmaan? :smt003
kanamummo

Ei kaikki, yks ulkona ja kaks kuorta säröllään.
Pajeron huoltoautosta pöllitty sisä-ulkolämpömittari alko näyttää huuhaata kun kosteutta nostettiin. Covatutton oma ja kuumemittari todisti toisin.
Luulen vähän että se kolmen tunnin sähkökatko tässä taannoin vähän viivästytti, lämmöt kävi 20 asteen korvalla.
Nyt vaan malttia! :smt002
Mä näin kans unta, en yleensä ikuna näe: munista oli tullu 24 tipua ja värit oli kaikkee mahollista tyrniksestä pikimustaan. Oli aikas monet kaksoset :smt003
kanamummo

Neljä tipua tullunna, yks ihan-ihan vaalee pikku pipuna :smt050 ja kolme tummaa, harakkuutta ja suklaata eri vaiheissa. Yks nokka pipottaa vielä kuoresta ulkona. Mulla on nyt yhden päivän "äitiysloma" , loppuu tänään puolen päivän maissa (tytöt hoitopaikoissa) ja taitaa kellarinrappuset kulua uralle..
Hitsi vie, tää on 400% parempi jo kun viime haudonta :smt041
sisu65

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Onnea tipusista.
Gurrre

Viesti Kirjoittaja Gurrre »

Onnittelut perheenlisäyksestä.
Satchell

Viesti Kirjoittaja Satchell »

:smt060 Onnea tipusista!!! :triplets: :occasion6:
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Jihuu! Sieltähän niitä tuli---onnea! Osaatko sanoa mitä eroa tässä ja edellisessä haudonnassa oli? Vai oliko kaikki säädöt samat?
vetehinen

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

Onnea! Onnea! Taas hyvä syy juhlia! :occasion5:
kanamummo

Kiitoksia!
Ensinnäkin se lämmönsäätö toimi tällä kertaa kun poistin sen ylimääräsen muovimutterin. Lämpöjä pidin matalammalla ja kosteudet kopsasin Gurren tieteellisestä haudontataulukosta. Kääntö 3 krt vrk ja paikkoja vaihdeltu sisäringistä ulkorinkiin.Jotakin hassua mun tyylissä vielä on kun 10 jäi välille!
sera1

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Onnea mummolle :smt003
Ne kellarin raput saa korjattua myöhemmin, kun laittaa jotain kittiä uriin :smt023
Riittääkö mummolla sytkärit :smt002
kanamummo

Hirn hirn... :smt003 :smt005 riittää sytkärit, vaihoin pahimpaan tupakinhimoon Rusinalta kukolla sytkän :smt005 Parhaat kaupat mitä oon tehny!
kanamummo

Kuvasaastetta:
Elohopeannopea pikkuvaalee ja kipakka tumma:

KuvaRauhallinen ja kohtelias tumma tipu:
Kuva
molemmin puolin:
Kuva
Mutta MIKÄ partaterroristi tämä on????
Kuva
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Ihania ovat, Terroristi ja kumppanit :smt050
kanamummo kirjoitti:Hirn hirn... :smt003 :smt005 riittää sytkärit, vaihoin pahimpaan tupakinhimoon Rusinalta kukolla sytkän :smt005 Parhaat kaupat mitä oon tehny!
*Hörinää* :smt044 Kun vaihtaa tarpeettoman sytkärin toiselle tarpeettomaan kukkoon, niin voiko siitä enää kaupat parantua. Tuli hyvä mieli kummallekkin piiitkäksi piitkäksi aikaa! :occasion5:
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

OI ihania :smt007 :smt007 ONNEA piänistä pipuuusista :D

Mun tarvii varmaan antaa jollekkin noista meidän hautojista myöten ja laittaa omia munia muutama alle hautumaan, vielä kun on samasta yhdistelmästä mahdollista laittaa... Nuo varatut pipulit oli taas kaikki vaaleita :smt007 Meillä taitaa noi omat kanat Allun kanssa tuottaa enimmäkseen kauniita blondeja vain :smt003
Vastaa Viestiin