Minkähän värinen tuosta frakkitakista tulee isona..? Mua kiinnostaa, kun mulla on samanvärinen, kääpiökotsi tosin. Lauantaina kuoriutuneet tipuset, toinen on ihan vaalea "villivärinen" eli sellainen raidallinen.
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Kyllähän siinä varmaan on perää... Mutta kukko/kana suhteeseen vaikuttaa käsittääkseni vain ja ainoastaan se missä kuun vaiheessa HEDELMÖITTYMINEN on tapahtunut. Tulevan tipun sukupuoli määräytyy hedelmöittymishetkellä eli siis ennen munintaa.Klara kirjoitti:Mikäs kuunasento se onkaan nyt menossaNoi edelliset meinaan tuli vissin otettua kasvavan kuun aikaan ja kuoriutuivatki muistaakseni likellä täyskuuta. Jos mitään Gizzmon puheista oon tolkkua saanu, niin hiisi vie, nois kuujutuishan vois olla oikeesti perää
![]()
Jos meillä haudontaintosia jatkossakin on, niin totahan täytyy oikeen alkaa testaamaan
Sanoo pohojalainen jäärä jokei usko mitää ennenku näköö tai muutoon saa vankkaa todistetta
Tee vaihtarit, jos Klara suostuu...kanamummo kirjoitti: Jukelin tähäre, se kili olis jo meillä jollei olis isäntää!