Munat piippaa!

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

:smt005
Jep jep tarttee alkaa rakentamaan vaan lisää ja lisää ja lisää.....
Vähän aina pelottaa mennä paikkoihin missä on kanoja, kun tulee aina se tarve kantaa kaikki kotio!
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Mä olen ratkassu ton laajentamisen hankkimalla vaihtolavakiskoparakin 15neliöö,sitte on tulossa toinen missä on kaikki sähköjä myöten valmista sisustaa vaan kanalaks.Ja 4 neliöinen leikkimökki on tulossa kesäkanalaks tonne autotallin tykö olevaan metsikköön,siellä on kanoille jopa oma stonehenge 150v vanhan kuusen juurella.

Nii ja olis vielä toi yks leikkimökki mut Jamppa kielsi ottamasta sitä kanoille
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Gizzmo kirjoitti:Mikähän siinä oli että edelliset kuoriutu 19 pvä ja nää 21? siis 2 päivää eroo.
Ratkaisen tämän arvoituksen: tietysti kanoista toinen on lämminverinen ja toinen kylmäverinen! :smt003

Teidän juttuja lukiessa täytyy olla tyytyväinen, että Ulla asuu niin kaukana ja hankalassa suunnassa.. Tosin jos nyt ei rokit eikä riikit muualta onnistu, niin kai se on lähdettävä reissaamaan.. :smt033 :iroc:
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Ihanko Mimmi meinasit tolla camarolla lähtee? aika komee kiesi sulla :smt047
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Öh.. Enpä löytänyt sopivampaakaan kuvaa.. Aika kaukana camarosta taitaa tuo meidän farkkuopeli olla, mutta ehkä niitä lintusia on sil vähän parempi kuljetella..
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Ei mitään ööö Mimmi,Ne hymiöt oli just perfektot siihen :smt003

Mönkkösellä on 6 tipua alla,5 millee ja 1 hamppari.
Saan taas paljon millekukkoja,edellinen poikue oli 1 kana ja 5 kukkoo.

Eli on yhteensä 10 tipua.Munia oli 12. 1 tipu oli stillborn ja 1 muna tyhjä.
Mää rupeen nyt tilastoimaan kaiken.Kuun asentoa myören.
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Minä ostin ihan oman päiväkirjan mihin merkkaan synttärit ja hautomapäiväkirjat ja millon otin lamput pois jne. Olen laskenu siihen etukäteen millon viirut on 6vko ja kanat 2,5kk ja 6kk.

Olen piruuttani seurannu tota 2,5kk ikää, kun sillon pitäisi kukot teurastaa :smt002 :smt005 Mutta aika vaikeeta kun edes ole varma onko ne kukkoja vielä siinä iässä :smt005
Vastaa Viestiin