surullista

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

kaisumaria
siebenbürger
Viestit: 521
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: surullista

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Meidän vanhin ja samalla ensimmäisenä taloon tullut kana, Tupsukka, löytyi aamulla kuolleena pesästä.
Hollannin huntu-rokkisekoitus, 14-vuotias. Sai kuitenkin elää hyvän elämän, muutti Tohmajärveltä meidän
mukana tänne länteen ja opetti monia uusia sukupolvia. R.I.P.
Meidän leikattu poikakissa, Turri, pitkäkarvainen takku- ja punkkikasa, on ollut kotoa poissa tänään yli
viikon. Ilmoituksia on laitettu ja ihmisiltä kyselty, ei minkäänlaista näköhavaintoa mistään. On ollut
aikaisemminkin päiviä poissa, mutta yleensä viettänyt aikaansa mökkirannalla parin kilometrin päässä,
jossa tähän aikaan melkein joka mökissä on porukkaa. Näinköhän sitten tuli yksi käärme liika kohdattua?
Ei ole hyvä päivä tänään, menen kasvimaalle vähän rauhoittumaan, tuntuu että kaikki taas kaatuu päälle. :smt022
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Tavast

Re: surullista

Viesti Kirjoittaja Tavast »

On noi menetykset aina niin ikäviä. Meidän kissa löytyi naapurin supiloukusta, oli viikon kadoksissa sitä ennen. Silloin tässä pyöri joku iso haukka, sitäkin jo ehdin syyttää kissan katoamisesta. Haukkoja ei ole nyt aikoihin näkynytkään, mutta tänään näin ku yksi sai kyytiä varisparvelta.
Nuki

Re: surullista

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Tavast, oliko kissa siis kuollut? Mä oon kuvitellut että supiloukut tsekataan lähes päivittäin, ei se oo reilua antaa supinkaan nääntyä nälkään. Ja tarkotan siis nimenomaan noita elävänä pyytäviä loukkuja, ansaraudat lienee jo nykyään toivottavasti kielletty...
Tavast

Re: surullista

Viesti Kirjoittaja Tavast »

Kissa oli kunnossa mutta kovin nälkäinen. En älynnyt kysyä koska olivat viimeksi loukun tarkistaneet kun olin niin iloinen kissan löytymisestä. Joka päivähän ne pitäisi tarkistaa jos sellaisia laittaa. Rokotuksella kun käytin kissaa niin ell oli sitä mieltä että ei se olisi selvinnyt montaa päivää juomatta siellä loukussa.
Vastaa Viestiin