Ihan bimboja...
Kalkkujen sukupuoli? Kuvia!
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
mik
Re: Kalkkujen sukupuoli? Kuvia!
Siis mun kalkkunat nukkuu yhä ulkona. kaks myrskyisintä yötä olivat sisällä ja nekin varmaan vaan siks, et tuuli ois heittäneet ne alas kanojen tarhan oven päältä
Ihan bimboja...
Ihan bimboja...
-
ninnu
Kyllä mullakin kyyhkyt, riikinkukot, helmerit ja jättikochit nukkuu yöt ulkona, mutta niillä on katettu tarha ja vapaa kulku sisälle 24/7, kakkunoilla ei, kun navetassa menee ovet kiinni illalla. Liian stressaavaa mulle pitää noita kalkatteja pihalla, pelkään että niille sattuu jotain, vaikka ei missään susi/ilves seudua asutakkaan 
-
siimis
Meillä ovat katetussa ulkotarhassa, jonka olen vuorannut pakkasharsolla ympäriinsä. Ihan hyvin tuntuvat viihtyvän, mutta eipä nyt ole kylmiä ilmojakaan ollut. Yhden teurastin ja pistin merkille, että eipä juuri pohjauntuvaa ole, kun vertaa ankkoihin! Ankoilla on sellainen parin sentin untuvatakki siellä höyhenten alla, kalkkunoilla paljas nahka. Nää mun on Butteja, onko pronsseilla tai mustilla parempi talvivarustus?
-
Suwitsu
Buteillehan ei sitä pohjauntuvaa tulekaan lainkaan toisin kuin mustilla ja pronsseilla.