Edessä Ulla, takana Keijo
http://www.aijaa.com/v.php?i=2104281.jpg
Ankkojen hankinnasta??
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
IHANIA 
Minkä ikäisiä Keijo ja Ulla ovat?
Huomenna tai tiistaina mulle tulee kanssa Pekkikseltä 2 ankkavauvaa, ja täpinöissäni niitä odotan.

Minkä ikäisiä Keijo ja Ulla ovat?
Tämä on asia joka kiinnostaa muakin. Kaikki tiedot asiasta otetaan kiitollisuudella vastaanytylyly kirjoitti: Täytyy perehtyä tuohon ympäri-vuoden-ulkonapitoon, jos ei tarviskaan kesän aikana rempata kanalasta yhtä osaa ankkalaksi. (Ei ole iso juttu, mutta kiinnostaa muutenkin tuo ulkonapito).

Huomenna tai tiistaina mulle tulee kanssa Pekkikseltä 2 ankkavauvaa, ja täpinöissäni niitä odotan.
Keijo ja Ulla ovat pariviikkoisia. Mitäs luulette, kuinka kesyyntyminen onnistuu parhaiten? Aiemmat ankkamme ovat olleet oman tiensä kulkijoita, jotka hyväksyivät ihmisen vain ruokaa antamaan ja muuten kiersivät kaukaa. Lastenkin takia haluaisin näistä vähän kesympiä, ihan sellaisia lemmikkejä. Pitäiskö sylitellä/silitellä vaan ja toivoa, että ajan myötä huomaavat, ettei mitään pahaa tapahdu, vai jollain herkuilla houkutella ja odotella ja odotella, että tulisivat lähelle katsomaan ja itse toivoa, että eivät säikähtäisi jotain juuri väärällä hetkellä..