tillpehööriä kotiin

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Heltta

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Heltta »

Nämä ei nyt varsinaisesti liity kotiin, mut ajattelin näillä korviksilla lopullisesti vahvistaa työkavereiden käsityksen minusta höyrähtäneenä kanaemona. Upeet, eikö totta!? :smt049 Tilasin varmuudeksi myös rintakorun...

http://www.titimadam.com/fi/products/ea ... en-earring
Silvia Sommarlat

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Ihanaa sanatonta viestintää! Tuollaiset mullekin korviin killumaan! :smt001
Pirjo

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Mun on ollut todella hankala löytää mitään ankka-aiheisia juttuja -olisin niitä halunnut mutta tämä nyt jäi veeme Turun matkalta käteen...pääsee sitten keväällä saaren navetan seinälle.
Kuva

Uploaded with ImageShack.us
hen-na

Viesti Kirjoittaja hen-na »

Ihana!!
Minä kahtoin viimeksi kirpparilla käydessä tuolla samalla kuvalla olevaa naulakkoa (sekä lammas kuviosta naulakkoa) navetan seinälle, mutta en sitten hannonut paria ropoa käyttää niihin :smt011
Arvatkaa onko harmittanut jälkeenpäin. Ärsyttävää omata pihin luonnetta...
petskin

Viesti Kirjoittaja petskin »

Minulta löytyy kanssa aivan älyttömästi noita kana tavaroita esimerkiksi bongasin tuolata someron tarjoustalosta lasikulhon jonka kantena on hautova kana!
Siellä oli myös samaa sarjaa kukkokippo, sitten minulla on suola ja pippuri sirotinkanat maatiaisina, sekä kukkopilli, kanatapettia keittiössä, ja itse tehtyinä
huopa kukko, kana pinjaatta ja kanapatsaita. Kanakelloa ei vielä ole mutta lehmäkello löytyy. Koitan laittaa tänne kuvia kun ehdin. Niin ja kukko ovi-
kellokin löytyy.
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Kuva
vävypojalta sain ja kotona sai paraatipaikan
Kuva

kaapin kätköistä löysin
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

Harrastaja, mikä tuo tekstiili on tuossa ekakuvassa? Pyyhe, pöytäliina vai mikä? Tosi hieno !!
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Kyllä se pieni pyyheliina on .Vävypoika oli sen omista kaapeistaan entisen omistajan jälkeensä jättämien tavaroiden seasta löytänyt .Ja mä kanahullu laitoin sen seinälle
Silvia Sommarlat

Tilasin Skotlannista pari ruoka-automaattia ja muutakin pikku "sälää".Pakko pistää tänne kuva uusista turkooseista munakennoista, joihin suunnittelen juuri tuotetekstiä.Säästösyistä teen itse sen ja liimaan sitten lapun kennon päälle.Mietintämyssyssä on edelleen itse toteutus :smt002

Kuva

laitan noista uusista automaateista kuvat myös, kunhan kerkiän.
Pirjo

OOOOO!!! Oliko noita värillisiä munakennoja isommillekin munille? Jos niin laitapa mulle linkki tavarantoimittajasta.
Silvia Sommarlat

Pirjo:
http://www.solwayfeeders.com

Isompi "luksusmalli" . Takaa näkee ,paljonko säiliössä on kulloinkin ruokaa.
Kuva

Kuva

Nämä pienet voi kesäksi kiinnittää aitaverkkoon.Aion laittaa ne sisälle kanalan seinälle jollain systeemillä.(tai siis mies :smt003 )
Silvia Sommarlat

Nämä pikkuiset ruokakupit sitten "ulkolaidunkauden avajaisiin " tarjoilukulhoiksi. :smt001
Voin jo nähdä sieluni silmillä kuinka kanaset nokkivat kulhoista "pikkunaposteltavaa".

Kuva
Pirjo

Hauskat ´pikkukupit` :smt060
Kiitos linkistä; oli kaikenlaista hyödyllisitä...mutta niinkuin arvasin että munakennoja ei saa isoille munille värillisinä :crybaby:
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Ihanan siistiä :smt060
Noi automaatit on tosi hienot :smt023 Noinkohan meidän ämpäriviritelmät saa huutia :smt036
Chick
chabo

Viesti Kirjoittaja Chick »

Orimattilan Mega-myyntiareenalla on vaikka mitä kana-koriste-esineitä
En tiennyt ennen siellä käyntiä mm. tarvitsevani kananmunan mikrotuskuppia tai keltuaisenerottelijaa :smt003
Kuva
Nämä kaikki yht. alle kympin
Ja oli siellä paljon muunlaisiakin kanoja.
Wyandotteja, Plymouth rockeja
Vastaa Viestiin