Beanin Piikkiöläiset ja muut

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Bean

Re: Beanin Piikkiöläiset

Viesti Kirjoittaja Bean »

Pakko sitä on vähän taas parannella kanojen oltavia. Sain idean MTT:n nettisivuilta olevista tiedotteista ja päätin tehdä meillekin haudontakopit.

Eli tällainen koppi, jossa irrotettava katto. Tästä versiosta vielä puuttuu oviaukko.
Kuva

Oli Bondin kanoilla ihmettelemistä: "Mikä tämä on?!?"
Kuva

..ja koska Bondikin sai, niin kyllä Elviksen aitaukseen myös koppi piti laittaa
Kuva

Eilen laitoin myös tällaisen Sisun aitaukseen ja tänään siellä oli jo Pippurin/Luumun muna (kerätty talteen jo odottamaan haudontaa)
Kuva

Viikonloppuna olisi sitten vuorossa Bondin, Elviksen ja Sisun kanaloiden seinien kalkitus ja uudelleen sisustus jne. :smt023
fasunen

Viesti Kirjoittaja fasunen »

Oih siellähän parannellaan kanasten oloja oikeen urakalla :smt003
Bean

Pakko sitä on kerran vuodessa vähän siivota ja kun kerran aloittaa, niin sitten tuleekin yleensä siivottua kunnolla. Täytyy yrittää parannella kanojen oloja, jotta Piikkiöläiseni alkaisivat taas hautomaan. Puumunia jo kyselin yhdestä kaupasta, mutta olivat kaikki menneet pääsiäisenä. Ehkä niitä jostain vielä löytyy. :smt023
Suwitsu

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Mä olen puumunia muutaman kerran nähnyt Tiimarissa, oletko siellä käynyt?
Bean

Suwitsu kirjoitti:Mä olen puumunia muutaman kerran nähnyt Tiimarissa, oletko siellä käynyt?
Juu tänään kävin Tikkulan ABC:n yhteydessä olevassa Tiimarissa ja sieltä olivat loppu. Täytyy jatkaa metsästystä.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Voisko niitä munia tehä ite vaikka das-massasta?
Bean

Ei mitään tietoa. Ainaan niistä ei saisi mitään irrota eikä liueta kanaemon alla ja varmaan suurin piirtein saman painoisia kuin niiden omat munatkin.

Löysin suklaamunan muovimunan ja laitoin kissanhiekkaa (ensimmäinen joka tuli vastaan :smt005 ) munan sisälle. Paino on juuri sama kuin meidän kanojen munilla, joten painoerosta kana ei ainakaan mitään huomaa, ehkä väristä korkeintaan. Tai mikä mahtaa olla kanojen kyky erottaa värejä? :smt017 No kohta se nähdään kun saan tehtyä lisää houkutusmunia :smt023
Bean

Hautomakoppi taisi kelvat Elviksen kanoille ja myös Elvikselle. :smt005 Elvis makaa siellä Pisaman vieressä ja kurnuttelee. :smt005 :smt007
Bean

On ne kyllä söpöjä! :smt055
Kuva
Kiskii

Viesti Kirjoittaja Kiskii »

Ihana kuva! :smt003
kuutamofoxi

Viesti Kirjoittaja kuutamofoxi »

Siinä valmis kalenterikuva :smt050
Bean

Minä (Pisama) olen nyt sitten äiti ja takanani seisoo ylpeä Elvis-isä. Lapsemme on väriltään.....arvatkaa. :smt057
Kuva

Pingviini tietenkin :smt041
Bean

Pingviini-Pingumme :smt054 :smt055 :smt049 :smt057

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Bean, 17 Huhti 2010, 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lumikeiju84

Viesti Kirjoittaja Lumikeiju84 »

Vähäk on nätti. :smt007
Bean

Minäkin olen söpö? :smt049

Kuva
Vastaa Viestiin