Emman kanasia -brasilialainen kanaparvi

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Kiitos Ehtoo-onni! Nämä on kyllä mukavia kun ovat jo nyt kovin kiinnostuneita ihmisestä.
Niin ja tuo kermakko-idea tuli itseasiassa puoliksi kasvattajalta joka antoi idean jotta kannattaa ottaa kuvia niin että on jokin vertailuesine jota joka kerta sitten käyttää, näkee siis kasvun selvemmin (kiitos siis smarille siitä ideasta :smt001)

Ja sitten tämä noheva, tuota kaikkeahan se mm tarkoittaa mitä kirjoitikin, mutta tässä kohtaa se on varsinkin sitä että tuo pikkuinen on joukon virkein, utelias ja vilkas muutenkin, siis varsin noheva. Muuten noheva on kyllä tullut tuolta armeijamaailmasta mun korviini, tarkoittanee siis sellaista "heti valmis sotaan"-tyyppistä henkilöä :smt003 -monikäyttöinen sana siis. BTW tuo noheva tipu on myös mun avatar kuvassa -varsin sotilaallisen näköinen tyyppi siinäkin :smt005
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Tän ketjun ensimmäiseen viestiin lisäsin tämän viikon yksityis potretit -huimaa on kyllä tuo kasvu ja nyt on tapahtunut sitten kasvun tasaantuminen eli nuo pikkuset ovat ottaneet muut kiinni ja koko jengi on aika tasakokoista väkeä. Sukupuolissa oon huono ja kokematon mutta siitä huolimatta merkit viittaa jotta toi eka olis ehkä kana, sillä se on ainoa jolla on pitkälle kasvaneet siivet ja pyrstö sekä se nukkuu aina ihan littanana muihin verraten -mitä nuo muut sitten on, en uskalla arvailla.

Ihania ovat kaikki, vilkkaita ja hauskoja, mutta kuitenkin luottavaisia käsitellä ja siivoilla ja ruokkia yms. Pikku orren laitoin tuonne ja heti siinä jo nukutaan -tavalla tai toisella :smt003

Kuva

Parvi on jo tottunut kuvauksiin -heh ja otin sitten sarjan yhteiskuvia, tässä niistä yksi, eli koko jengi 2 viikkoa vanhoja :smt007 .
Kuva

Muut tämän päivän otokset siis löytyy tuolta eka sivulta heti alusta :smt001
pinka

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja pinka »

Kyllä on sulosia tipuja :smt050 Mäkin haluun pikku tipusia!!
Emma

Re: Emman kanasia, tassullisia ja muita siivekkäitä

Viesti Kirjoittaja Emma »

Sotketaanpa tähän sitten myös meidän muita eläimiä kuvineen kun on mahdollisuus :smt003

Meidän intialaiset kauluskaijat -vielä ei ole kunnon aviaario valmiina niille.
Kuva

Roope, tanimbarin kakadu ihmettelee valokuvia ovessa
Kuva

Tyttöset, Helinä "Hellu-Rellu", yorkki 4v ja Luna-Liina 2v maltankoira
Kuva

Uusi aviaario, osalle undulaateista lintuhuoneessa
Kuva

Aragon, venäjänvinttikoira 1,5 v.
Kuva
smari

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja smari »

Ihania kuvia. :smt049 Venakosta olisi kiva katsoa lisää, toivottavasti en ala vihertyä. :smt005
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Tässä smarille lisää venakkokuvia -borzoit on kyll aivan ihania, sisällä rauhallisia ja sävyisiä ja ulkona räjähtävän nopeita :smt049

Meidän poju on vielä kovin nuori ja täysin keskenkasvuinen, säkä 86 cm eli iso on ja kasvu ja kehitys siksi hidasta -näyttelykunnossa on tod.näk. vasta kolme vuotiaana kun kokonaisuus on jotenkin balanssissa. Luonne tällä on todella hyvä, rauhallinen ja ystävällinen kaikille, sekä koirille että ihmisille.

Tässä vähän huonosta kuvakulmasta otettu kokovartalokuva
Kuva

Pää sillä on todella kaunis ja aristokraattinen
Kuva

Todellinen sohvanvaltaaja, muita ei sitten mahdukaan
Kuva

Aragonin värityshän on musta, valkea ja brindle jalat, sekä nyt myös päässä brindleä
Kuva

Do niin, eiköhän tässä ole borzoita yhdeksi kerraksi (mulla tietty haaveena toinen samanlainen jossain vaiheessa hankkiam :smt003 ).
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Mainioita kuvia Emmalta ja hieno idea käyttää kermakkoa "mittatikkuna" :smt045
Mukavia tyylejä näkyy löytyvän orrella nukkumiseen.
Kiskii

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Kiskii »

Ihania tipuset ja koirat :smt049
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Tipujen 3 viikko on lähes täynnä ja otin tänään potretit, löytyvät taas etusivulta. Hih, nyt ei enää olekaan helppo niitä kuvailla kun lennähtävät ihan helposti syliin ja olkapäälle tai kamerakädelle :smt005 , vilkasta väkeä. Tuo ykkönen jolla on sulkapuku jo pitkällä on kyl ehdoton, oikea sylikana, istui mun olkapäällä kun muita kuvasin :smt049. Jokohan näistä voisi jotain päätellä, siis jotta mitä nää on, kanoi vai kukkoloi. Ekasta mulla on yhä vaan kova veikkaus että on kana -btw pyllyt tarkistin kun tulivat mulle ja siellä oli kolme hymyilevää U ja yksi poikaa merkitsevä O silloin, tiedä sitten pitäkääkö paikkansa.

Joukossa nelosena on kaikkein pienin ja hennoin tyyppi, jolla myös enkelin siivet ovat tulleet hitaasti :smt017 eikös siitäkin ollut jossain puhe jotta jotain sekin merkkais? Tämä on myös ainoa joka nokkasee kun käsittelee, tai sitten se on muuten luonteeltaan sellanen puolustuskannalla oleva ja ryntäilee muiden edelle muutenkin :smt003 .
salosusa

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja salosusa »

Meillä on mummuvainaan perintöä tuon kermakon kanssa samaa sarjaa oleva maitokannu.. Sopisivat niin hienosti yhteen :smt001 .
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Niinpä :smt002 - munkin mielestä tuo tarviis maitokannun kaverikseen :smt003
monnilainen

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja monnilainen »

Haa, meillä on kermakko ja maitokannu. Sopivat hienosti yhteen! Vihertykää, oi kateelliset :smt003
salosusa

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja salosusa »

Oon jo ihan vihreä... :smt003
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Voi vitsi monnilainen -ihan epistä :smt021 :smt016 (niinkus näkyy oon vihree kans) -mistähän löytys maitokannu? Oisko vihjeitä? Maksavat tietty mansikoita ellei jopa muita marjoja :smt003 .

Monnilainen -onko ne tosiaankin tuota sarjaa sitten kans???
smari

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja smari »

Hieno kuvasarja brahman kehityksestä :smt023 Näkyy kivasti kuin kannu alkaisi muuttua pienemmäksi. :smt002
Vastaa Viestiin