Haluan vähän tuoda kissaparalle eri näkökantaa - miten mukavaa lienee senkään elämä jos kodittomana täytyy itse metsästää ruokansa? Eli huhuilen takaata ihmistä joka mahdollisesti kissansa hylännyt, sinne se syyttävä sormi pitäisi osoittaa
Toivottavasti saadaan kiinni ja löytää itselle vielä oman, rakastavan, lämpimän kodin