Anssin konehaudonnan päiväkirja
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Anssin konehaudonnan päiväkirja

Viimeksi muokannut anssiu, 22 Kesä 2009, 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kauniita tipuja
Tuo Mustanaamion näkönen on mun suosikki
Talohan ei ollut kuvan pääasia, mutta pakko mainita; kyllä on kivan näkönen talo!

Talohan ei ollut kuvan pääasia, mutta pakko mainita; kyllä on kivan näkönen talo!
Kotopullaki kirjoitti:Kauniita tipujaTuo Mustanaamion näkönen on mun suosikki
![]()
Nyt täytyy kyllä korjata.... Se on navetta

Voi että miten on sulosia
Toiset niin terävänä pihalla että "misäs ny ollaan.." 

Navetta!?!? No millanens teijän TALO sitten on? No kyllä on ihana navetta.
Tuohan on ihan ku ihanteellinen suomalainen puutalo!
Oisin jo valokuvan perusteella voinut allekirjoittaa vuokrasopimuksen - ja sitten oisin sinne muutettuani ihmetellyt kun mun sohvan jalka vajoaa lantakouruun!
Siis jos siel on sellaset lantakourut... Ulkoapäin kuvittelisin että on ammuillekin ihan nykyaikaset vesihuuhtoset vessat...?
Olen ihastuksesta mykkänä - vaikka näin paljon taas kirjoitinkin

Oisin jo valokuvan perusteella voinut allekirjoittaa vuokrasopimuksen - ja sitten oisin sinne muutettuani ihmetellyt kun mun sohvan jalka vajoaa lantakouruun!

Olen ihastuksesta mykkänä - vaikka näin paljon taas kirjoitinkin

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Kylläpä tulikin sievä tipue...onnea vaan kovasti!
Ihania tipuja, onnea! Kaikki noin erivärisiä! Toivotaan paljon kanoja porukkaan 

Ihania tipusia, vaikka itse sanonkin! Onnittelut onnistuneesta ekasta haudonnasta!
Veikkaanpa, että nuo mustavalkoiset ovat tumman kiuruvetisen kukkoni lapsosia! Mites toisen erän kävi? Minulla hautoo tällä hetkellä valkoinen kana aitoja kiuruvetisen munia ja musta kana näitä kumpusen kirjavia. Ja sorsalla on seitsemän pienokaista ja niitä hoitamassa kolme äippää!

Veikkaanpa, että nuo mustavalkoiset ovat tumman kiuruvetisen kukkoni lapsosia! Mites toisen erän kävi? Minulla hautoo tällä hetkellä valkoinen kana aitoja kiuruvetisen munia ja musta kana näitä kumpusen kirjavia. Ja sorsalla on seitsemän pienokaista ja niitä hoitamassa kolme äippää!