Eepin konehaudonta

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Joo, lämpötila sais olla vähintään 37,6 ja mieluummin hiukan enemmänkin.

Se in-out-mittari mittaa kosteuden näyttöpaneelin mukaisesti, eli se pitää olla koneessa sisällä. Jos on siis samanlainen ku mulla. Mulla tosin on nyt jo todettu, että lämpömittarit siinä ei pidä kutiansa. Paras kuumemittarin lisäksi on mun kokemuksella ns. sääasema, jossa pieni rasia tulee koneeseen ja näyttö ulkopuolelle. Se on tarkka.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Joo nyt mulla on ollu se sisällä koneessa, Aika kumma jos ei näytä oikeeta lämpöö, ku oli aikast kalliskin :smt012
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

Eepi kirjoitti:No nyt o lämmöt tosa 37,3 ja kosteus 58% Tossa ku saan pidettyy ni o hyvä?
Mites pysynyt lämmöt ja kosteus?
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Nyt alkaa olla ihan optimaalliset säädöt :smt003 Pappa, laita mulle sun kännykän numero yksärillä, ni sovitaan aika millo tuot munat.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Uteliaana kyselen et minkämerkkinen kone teillon?
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Merkki? Öö taitaa olla EepiMachine :smt003 Tollane ite tehty.
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

Eepi kirjoitti:Nyt alkaa olla ihan optimaalliset säädöt :smt003 Pappa, laita mulle sun kännykän numero yksärillä, ni sovitaan aika millo tuot munat.
Laitanpa tähän kun en oo varma tuliko yksäri. En oo oikein ehtiny perehtyyn munanetin ohjelmään nääs, mutta ei mua haittaa vaikka muutkin munislaiset soittelis...
Numeroni on 050-514 2444
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

No kiitos, Sopiiko huomenna Pappalle?
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

Eepi kirjoitti:No kiitos, Sopiiko huomenna Pappalle?
Spiii huomenna. Soittele koska vain niin sovitaan aikaa ja vähän että mihinkä päin mynämäkeä tulen.
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Eepi kirjoitti: EepiMachine
:smt005 :smt005 :smt005
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Hyvä merkki!! :smt005 Samperi sentäs täällä on useampikin sähköasentaja ja Pelle Peloton porukassa!
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Mites monta munaa pappa haluu koneeseen laitettavan?
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

Eepi kirjoitti:Mites monta munaa pappa haluu koneeseen laitettavan?
Kerättynä on vähän yli kymmenen.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Haluutko alhoja lisäksi? Voisin laittaa muutaman joukkoon :smt003
Raudunkulman pappa

Viesti Kirjoittaja Raudunkulman pappa »

Saattaishan alhotkin olla, kun mulla on tekeillä toinenkin pienkanala ja tarha. Katellaan alhoja kun saavun, juuri laskin että mulla on 15 maatiaisen sekoitusta kerättynä.
Meiill on vain yksi auto joten skootterilla tulen mutta kypärälootassa satulan alla moottori hohkaa sen verran että saavat alkulämmön 20-30 astetta. Ei kai haittaa kun siitä suoraan lämpimämpään laitetaan. Tärinää ei ole kun pehmustan, ja skodu menee, joustelee ja keinuttelee muutenkin tasaisemmin kuin monet perinteiset mopedit.
Ja, kun ne ovat satulan alla ja itse istun päällä niin tuleepahan itse tehtyä "esihaudonta".
Vastaa Viestiin