22 tipua!
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Tässä nää!
Sinipäiset on tupsujalkoja, sinipyllyiset taas on haudottu niistä kylänmieheltä haetuista munista.
Tipuja on enää 20

Noilla on tossa kuvassa vielä alustana pyyhe, kun jos eka tipu kuoriutuikin keskiviikkona niin vikat tuli sunnuntaina ja huolehtivana kanaemona oon halunnut varmistaa että nekin oppivat varmasti syömään kipostakin eikä vaan lautaselta, jolta on sit hankala syöttää purualustalle. Vähän ne on epäedustavan likaisia kun ei tuo pyyhe ihan parhaimmasta päästä alunen ole.
Uusia värejä tuli taas niinkuin joka haudontakerta

Eikös linnunpoikasia tilastollisesti kuole aikalailla? Ja kyllä jos näkee toisesn sairastavan jotain ja nyyryää, niin onhan se armeliaanpaa lopetta. ei ne sano mikä niillä on.
Nyt harmittaa muokin tällä kamalasti. Se kissankaveri tipu nyyryää, ja makoilee ja se on jo 17 päivää. Jos ei piristy iltaan mennessä niin pakkohan siitä on luopua. On se kyllä syönyt

Jaa kun must ne ei sitten taas ole kovin kirjavia
kauheen paljon noita valkokirjavia eli keltaisia viiruselkäisiä, mutta niitä tietysti on kun kaikki (harmaa Reino ehkä poikkeuksena vahvistaa säännön) polkeneet kukot ovat valkokirjavia. Ne menetetyt tiput oli valkokirjavia myös. Harmaita on "vaan" kaksi ja tummempi on lievästi sulkajalkainen. Niinkuin kaikki kolme mustaakin.
mirri tsemppiä sun tipulilles! Ja tsemppiä itelles, se on aina niin vaikea tehdä päätös... meilläkin nää kaks hiipui yllättävän kauan, oon luullut että tuommoinen tipu jos menee heikoksi niin se joko kuolee tai paranee äkkiä, mutta nää pikkuiset, varsinkin se eka sydänvikaiseksi epäilemäni, oli kauheen sitkeitä ja pitkään sai miettiä että toipuuko ne nyt vai pitäiskö lopettaa, kun jos sittenkin piristyy, tai ei taidakaan enää reipastua... mutta kamalaa se kyllä oliskin jos olisi helppoa päättää jonkun hengestä!

mirri tsemppiä sun tipulilles! Ja tsemppiä itelles, se on aina niin vaikea tehdä päätös... meilläkin nää kaks hiipui yllättävän kauan, oon luullut että tuommoinen tipu jos menee heikoksi niin se joko kuolee tai paranee äkkiä, mutta nää pikkuiset, varsinkin se eka sydänvikaiseksi epäilemäni, oli kauheen sitkeitä ja pitkään sai miettiä että toipuuko ne nyt vai pitäiskö lopettaa, kun jos sittenkin piristyy, tai ei taidakaan enää reipastua... mutta kamalaa se kyllä oliskin jos olisi helppoa päättää jonkun hengestä!