Hyviä pointteja hintaerosta, kiitos vaan

vaikken mä sitä valikointia ja säilytystä pidä siitosmunien kanssa minään vaivana, se pakkaaminen ja postiinvieminen sit ehkä...
Kivahan se olisi lisätä kanaharrastusta, ja maatiaiskanakantaa, siitosmunia myymällä niinkuin
Mimmi sanoi! Tosi hienoa työtä tekevät kaikki jotka viitsivät siitosmunia myydä!
Mulla henkilökohtaisesti näitten tyrnisten kanssa sekin tökkäisee, tai on ehkä suurin syy, kun meidän parvessa tuo sulkajalkageeni on tuntunut ilmenevän ihmeen vahvana niin itse tiput kasvattaen pystyn karsimaan ne sulkajalkaiset myynnistä mutta sille en voi mitään jos jollain muulla meidän munista kuoriutuu sulkajalkaisia ja ne jäävät säilytystoimintaan... ja mulla on jo niin isot henkilökohtaiset antipatiat koko karvajalkoja kohtaan

että jos se musta vaan on kiinni niin kaikki karsitaan kannasta pilkuntarkkaan...
Ehkä myyn sit innokkaammin kun pääsen noista sulkajaloista ja nostan munan hintaakin, siis jos mun keittiöstä jää ylimääräisiä munia
Ja käytäntöhän on eri kuin periaate, saihan
herttahelmerikin ostettua multa kanoja vaikkei yhtään ollut myynnissä
Tää on kyllä mielenkiintoista kuulla ja vaihtaa mielipiteitä toisten siitosmuna-ajatuksista