Keskonen!!

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

smari kirjoitti:Onnittelut täältäkin :smt006 Niin se sitten sullakin kanalauma alkaa kasvaa :smt002
Täällä on vaan odotettu, että multa lähtee mopo käsistä? :smt005

Onhan meillä jo moninkertaistunut lintumäärä... seitsemästä on menty kahteentoista ja nyt sitten ... ainakin neljä lisää tässä vaiheessa... vaarallista elämää :smt003
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Onnittelut, aivan ihania!!! :smt007
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

ann75 kirjoitti: Täällä on vaan odotettu, että multa lähtee mopo käsistä?
Tottakai on odotettu. Mikäs sen mukavampaa seurattavaa! :smt043
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Täällä on tapahtunut kaunis ihme ja mä vaan nukuin! :smt013 Oisitte herättänt! :smt002 Paljon onnea grandmalle! =D>
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Onnea! :occasion4: :wav:
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Onnea onnea!!
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Paljon onnea tipusista, On ne tosi suloisia :smt007 .
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

tipuja on nyt kuusi kpl, munia vielä kaksi jäljellä. Tipulassa kaikki hyvin vaikka itse olin koko päivän liikkeellä, isäntä kävi tarkastamassa tilanteen aina välillä ja näki seikkailija-tipuja liikkeellä, jotka kyllä sitten sujahtivat mamman turviin pian. Kun saan videon ladattua naamakirjaan, niin laitan tännekin taas kuvaa tulemaan :smt054

Näytin töissä kuvia ja videoita porukoille (mä kuormitan KAIKKIA, ketkä erehtyy vähänkin osoittamaan mielenkiintoa ja oikeastaan kaikkia muitakin tipu-uutisilla). Yksi katseli sillä silmällä, että nuo taitaa olla perho-tipuja (kukot, onko ne alhoissa kirjavia ja kanat yksivärisiä?) ja toinen sanoi, että nuo on varmaan niitä kukkoja...viinissä :smt005

Tänään tarjosin jo keltuaista keitettynä, kauraryyniä ja raejuustoa sekaisin, hienosi mamtsuli kutsuu tiput syömään ja pienentää vielä eväät sopiviksi, kyllä se on hieno laitos tuo kana :smt057
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

ONNEA piänistä - IHUNIA :smt007
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Katos katos,mulla on kone piiputtanu pari päivää ja susta on tullu iso-äiti sillä aikaa.Paljon onnea perheenlisäyksen johdosta :smt006
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

juu, täällä on harjoiteltu kovasti grandma:na oloa :smt003

Just vein sinne keltuais-poikasrehu-liotettu-paahtoleipä-raejuusto pöperöä ja suosio oli valtaisa :smt016

Mamma siellä vielä pienensi jo haarukalla soseutettua murkinaa ja tarjoili lapsosilleen, miten mä ikinä oikein kuvittelin, etten hankkis tipuja ollenkaan..

Kauanko nuo pärjäävät tuolla yksiössään eli milloin niiden pitäisi päästä isommille seikkailuille? Yksiö on kokoa 60 * 80. Valvottuna niitä pääsee ulkoiluttamaan kanalaan tietty, mut vapaaksi en uskalla laskea, kun tehotytöt on niin... no tehokkaita :smt013 :smt012 :smt017
Vastaa Viestiin