MIKÄ ON PARAS HAUTOJA KANA
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Re: MIKÄ ON PARAS HAUTOJA KANA
kohta MEILLÄ ORPIT KUORIUTUU ENSVIIKON SUNNUNTAINA JEEEEEEEEEEE 

mää olen nähnyt silkkikanoja myynissä tällä hinta haarukalla 10-20 .
Ei saa kanaa alle 20e. Munivat 40-60e.
Kerro ihmeessä mistä saa 10e kanan? Kukot on ehkäpä sen 10-20e
Kerro ihmeessä mistä saa 10e kanan? Kukot on ehkäpä sen 10-20e

mää katoin keltaisestapörsistä silkki kanoja nuoria 10-20 e, muuten olisin hakenut mutta kaikki oli joko ihan etelästä tai jossain rovaniemellä 

kyllä kana kuin kana nykyään sen yli 20e maksaa! Nuorikkokin. Munivat vielä enemmän. Ja minusta on hyvä ettei näitä myydä puoli ilmaiseksi! Kana kuin munii tosiaa pääosin yli 20viikkoisena, siitä voi sitten laskea ruuat, kuivikkeet ja hoidon ym hinnan viikolle.. Minusta ostaja joka (vain) hinnan perusteella ostaa kanat , ei ajattele asiaa pidemmän päälle, nekun sattuu syömään Niinkuin muutkin eläimet :D puhumattakaan yllättävistä eläinlääkäri menoista, jos kanaa voi auttaa.
Jaa niin eli tunnistamattomia, niistä tuo on ihan ok hinta. Itse myyn munivat 45e /kpl ja jos enemmän lähtee niin toki hintaakin viilataan.Pikkutiput 10e ja kaikki munivien ja pikkutipujen väliltä 10-30e tsipale. Riippuu vähän tosiaan iästä ja missä vaiheessa aloittaa muninnan. Silkit on kuitenkin niiiiin hitaita kaiken kanssa että jos joskus munivasta joutuu luopumaan on hintakin sen mukainen.kanapaavo kirjoitti:mää katoin keltaisestapörsistä silkki kanoja nuoria 10-20 e, muuten olisin hakenut mutta kaikki oli joko ihan etelästä tai jossain rovaniemellä
Olen nähnyt 60eurollakin silkkikanoja myynnissä mutta saa kyllä olla äärettömän upea yksilö että itse maksaisin. Ja kyllä maksaisinkin, jos yksilö on mieluinen.
pimu kirjoittaa asiaa. Juuri tuo hintaluokka on kohdallaan noin!
kyllä yksilöstä maksaisin myös minä. Jos se on yksilö joka miellyttää niin kana ja raha vaihtaa omistajaa. Jos ei niin kauppaa ei synny. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia 

kysyn ihan uteliasuuttani ,minkä hintasia on yleensä silkin siitosmunat.
olen nähnyt myytävän n. 2-3euron hintaluokassa plus postit pidemmälle matkalle. Pyörii siis samoissa hinnoissa kun muut kanojen siitosmunat.
Silkit hautoo meillä kyllä ihan todenteolla. Kuudesta nuoresta kanasta kolme hautoo nyt, ja neljännen tiput kuoriutuivat noin viisii päivää sitten
Ja nuo kaksi vaan munii (melkein jokapäivä jopa!) Tehotyttöjä olen onnistunut saamaan
Parista tipusta saattaisin raaskia luopua, mutta en ihan pilkkahinnalla. Laatuporukkaa.

Ja nuo kaksi vaan munii (melkein jokapäivä jopa!) Tehotyttöjä olen onnistunut saamaan

Parista tipusta saattaisin raaskia luopua, mutta en ihan pilkkahinnalla. Laatuporukkaa.