Sannikin kanat hautoo ihan itse <3

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

sannikki

Re: Sannikin kanat hautoo ihan itse <3

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Tiput kuoriutui 4.2 ja emo siirtyi saman tien pesästä pois tipujen kanssa :shock: Nyt onkin hauska kun on sisällä saman ikäisiä tipuja, huomaa erot :smt042 Kanan alla kasvavat tiput kasvaa hiukan nopeammin :)

Kuva

Tässä kuvassa tiput ovat 8 päivän ikäisiä :)
@nsku

Viesti Kirjoittaja @nsku »

Onnea Sannikkille tipuista! Toivottavasti ovat hyvin kasvaneet ;)
Näitä tipuketjuja on niin ihana lukea! Meillä kuoriutui kans eilen ekat silkkitiput kanan alta ;) Annoin eilen vielä olla laatikossaan, kun on muniakin alla vielä. Hölmöyksissäni jätin kolmena peräkkäisenä päivänä munia alle, tai kun vasta merkkasin munat, pesään muni aluksi ahkerasti monta kanaa. Että sieltä voi kovasti kuoriutua tänään vielä lisää. 8 munaa annoin pitää, yks meni viime viikolla rikki. Eilen oli kaksi tipua tainnu kuoriutua, en kovasti viittiny häiritä. Nyt jännityksellä taas kattomaan mitä tipuille kuuluu ;)
Kesämamma

Viesti Kirjoittaja Kesämamma »

Terkkuja kasvattajatädille joulun ajan tipusilta. Kaikki voivat erinomaisesti ja ovat hyvin sopeutuneet nyt porukkaan, kun pääsivät viikko sitten kanojen sekaan. Se musta kana on maailman ihanin <3 Ja orppipoika myös... Ja hyvin adoptoivat porukkaan meidän orpotipun. Nyt kanan alta kohta tulossa lisää tipusia kanalaan..
sannikki

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Kesämamma voi kuinka ihana kuulla :smt050 Olisi mielenkiintoista nähdä minkä värinen orppikukosta on kehittynyt :smt045
Vastaa Viestiin