Vaan niin kovasti haluaisin niitä hanhipieniä, et täytyy kaikki tieto yrittää saada kerättyä, kiitos jo etukäteen vastauksista!

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Mua alko kiinnostamaan se että miten ajattelit toimia kuoriutumisen jälkeen..? Normaalistihan kana hautoo sen 21-23 päivää että tiput kuoriutuu, ja jokatapuksessa kauemminkin jotta saa haluamansa jotkut yksilöt. Suurin kysymys on että kun kana ei esimerkiksi ui? tai välttämättä syö samalla systeemillä nokkien erillaisuuden vuoksi, miten aijot toimia..? saattaa olla tyhmä kysymys mutta tupsahti mieleenLaara kirjoitti:Mä en pysy nahoissani täällä.![]()
Eilen alkoi ankanmunien haudonta kanan alla!!![]()
![]()
Mammana Brahma joka on jo piitkään kökkiny pesässä vaikka mitä yritin että ei hautois.
Siis ihan hirrrrmu jännää!!Ankkoja kun mulla ei ole ollut aikasemmin koskaan!Eli ihan uus laji mulle,mutta niin kauan oon niitä halunnu itelleni.
Nyt kokeillaan!Olihan jollain muullakin onnistunut kanan alla haudottaa pikku vaakkuja!![]()
Mahtavaa!Ihanaa jännitettävää,kun vaan pysyn nahoissani tän 28päivää!! Ja tulis nyt etes jokunen ankka,enemmän kun kaksi!10 munaa mahtu oikein hyvin brahman alle.
Oih miten oisin onnellinen kun kuoriutusvat mahd moni!
![]()
Seki mua jännittää jaksaako hautoa loppuun....konetta kun mulla ei ole turvana.Mut ehkä se on hankittava.Siinä on sit vaan omat riskinsä..