Butteja keväälle/kesälle 2012
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Re: Butteja keväälle/kesälle 2012
Meillä butit munivat hedelmöittyneitä munia
jos se sama sääntö pätee kalkkunan muniin mikä on kananmunissa, siis se häränsilmä. Luojan kiitos että mulla ei ole hautomakonetta, mihin mä moiset paskatykit mahduttaisin talvella, mutta jos olisi kone niin ihan pakkohan niitä olisi haudottaa
.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
-
mio
Mä voisin sit ostaa sulta niitä paskatykintipuja
Meidän ekat butit nyt kasvamassa ja voi jestas miten oon ihan rakastunu noihin. Miten sitä osaa olla ilman kalkkuja kun nuo pataan päätyvät? Pitäis olla eri-ikäisiä butteja koko ajan kasvamassa 
Mio mä muistan tämän ensi vuonna kun olen haudottanut niitä
, koneenostoa sunnittelen, mietinnässä vaan kuinka iso 
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Ilman muuta haudonta pystyyn! Kumoutuisi sitten sekin "myytti", etteivät butit lisäänny kuin keinosiemennyksellä 
-
Xaus
Mulla olis Maattari hautomakone, tuotko tullessas munia?
Saat kyllä tiput, jos niitä tulee. Talvella ei itse jaksais noita paskatykkejä... Paitsi joululounaalla. 
-
mio
Maattari: muista vaan
Tässä paskanlappamismäärässä ei muutama butti tunnu enää missään