Missä topikki teurastuksesta?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

tosimummo

Re: Missä topikki teurastuksesta?

Viesti Kirjoittaja tosimummo »

Mä mietin ihan samaa, että miksi se vaan valutti veret eikä katkaissut kaulaa kokonaan? Voisin kuvitella että se olisi kaikkein kivuttomin tapa.
Vastaa Viestiin