Ankanpoikaset ja skånenhanhenpoikaset, jne kuvia 2011!
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Ankanpoikaset kuvia 2011!
Söpöläisiä! Ihan kuin noilla tummilla olisi leggingsit jalassa! 

Juu tosi on paljon poikasiaPirjo kirjoitti:Voi luoja! ...tää on se hyvä puoli ettei hautomakone toimi kunnolla -on niitä hirveä määrä! Mitä aiot kaikilla noilla söpöliineillä tehdä?

Tuli taas lisää 12 ankanpoikasia
!!! Kyllä hämmistyin kovasti hautomakone on niin hyvin toimiva! Olen tosi tyytyväinen
. Osa edelliset poikaset pääsivät uuteen kotiin ja osa on vielä kotia vailla. Minulle on vaikeata kun poikaset menevät pois. Koska kiinnyin niihin vähän liikaa heh. No tämä on mulle harrastus ja lintujen hoitaminen. Saan enemmän elämänkokemusta ja oppia uusia asioita. Tänään kuoriutuivat taas lisää hanhenpoikaset, mulle nämä ovat kyllä hassuja tosi palloja kuin ankanpoikaset. Mutta ihania palloja
! Myös lisää viirupoikasia on kuoriutunut ihanaaaa
!
Yllätyin kun yksi meidän Papitar ankka on häipynyt ja sitä ei ole näkynyt vähään aikaan. Aloin huolestua kunnes kaverini kertoi nähneen remontti-ikkuna touhun pressun allahan se ankka hautomassa omia muniaan. Ihmettelimme, ettei sitä häirinnyt kun maalasimme kaikessa rauhassa ikkunoita. Oli ankka ehkä taitavasti peittänyt pesänsä. Se on ollut tosi kauan poissa ja ihmettelimme jonkin aikaa kunnes ymmärsimme että se on tosissaan hautomassa. Pitää odottaa, olisi kiva jos niille poikasille jäisi hautomavietti emolta
. Heh, onhan meillä samaan aikaan hanhiemo hautomassa. Laitan kuvia.

Ohoo löysin kamalan kuvan, tekevätkö kanat mulle?

Yllätyin kun yksi meidän Papitar ankka on häipynyt ja sitä ei ole näkynyt vähään aikaan. Aloin huolestua kunnes kaverini kertoi nähneen remontti-ikkuna touhun pressun allahan se ankka hautomassa omia muniaan. Ihmettelimme, ettei sitä häirinnyt kun maalasimme kaikessa rauhassa ikkunoita. Oli ankka ehkä taitavasti peittänyt pesänsä. Se on ollut tosi kauan poissa ja ihmettelimme jonkin aikaa kunnes ymmärsimme että se on tosissaan hautomassa. Pitää odottaa, olisi kiva jos niille poikasille jäisi hautomavietti emolta

Ohoo löysin kamalan kuvan, tekevätkö kanat mulle?