Munassa eloa.

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 :smt005 Liikkuva laajakaista, ja läppäri potkukelkkaan :smt005 sais kaikki lihasryhmät liikuntaa :smt005
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mimmi kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Kyllä sitä aina pelästyy kun herää savun keskeltä!
Ai sä harrastat tätä ihan useamminkin? Voi hyvänen aika! Koetahan nyt pysyä erossa kaikista tuleen liittyvistä aineista ja laitteista.. Ihan jos et nyt uutena vuotenakaan niitä raketteja laittas yhtään, jooko?
Kolmas kerta.... Eka oli kun tein pizzaa ja nukahdin sohvalle toinen oli kun joskus aamuyön tunteina tulin baarista himaan ja alkoi tekemään mieli ranskiksia...

En koskaan laita raketteja.
Mulla on tapana heitellä rahaa ilmaan, sehän on melkein sama ainut vaan et sen rahan voi kerätä ja käyttää uudelleen :smt003
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Mä suosittelisin Jampalle nakkikioskia :smt005
jamppa

No, saita kun olen... Himassa saa halvemmalla... Eikä sitä aina jaksa jonottaa, ennemmin savustaa oman kämpän :smt005
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Ei muuta kun lätkit seinille kalaa ja possunkylkee ni tulee nekin sitten savustettua samalla kun ranskiksia polttaa :smt005
jamppa

:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
jamppa

Laitetaanpas Ann75:lle kuvia lapsista.
Kuva

Kuva

Kuva

Nyt koneessa 10 kalkkunan munaa ja pari kananmunaa mitkä laitoin aikaisemmin kun kokeilin kosteuksia ja lämpöjä.
jamppa

Oli taas koneessa munia...
Viimeyönä kuoriutui 6 viirua 10 munasta! Vain yks ei päässyt ulos. Tai voihan se vieläkin sieltä tulla, kuoressa ollu reikä jo usean tunnin...
Paremmin nyt meni ku viimeks! :smt003
Parin päivän päästä pitäis kuoriutua bankiva tipunen.
Saas nähä onnistuuko sekin :smt017
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

jamppa kirjoitti:Laitetaanpas Ann75:lle kuvia lapsista.

Nyt koneessa 10 kalkkunan munaa ja pari kananmunaa mitkä laitoin aikaisemmin kun kokeilin kosteuksia ja lämpöjä.
Mä olin missannut ton kokonaan! Hih, kun hienoja, mä oon muuten jättänyt munia kanalaan (viileään) jos joku halajaa puolitehoalhoja tai täys alhoja ( alhot on luultavasti samaa sukua enemmän tai vähemmän).

Laitapas Jamppa niitä viiruja lisää tulemaan, haluu kesäksi toisen "pesueen", sit syksymmällä pataan (tai siis käytännössä laajennetaan kana"businesta" ja tehdään lisätilaa). Meillä on vielä epäselvää onks viirukukko kukko ja onks yks kana kana (tuu nyt Jamppa tsekkaa ne perät) :smt005 Et meidän viirun munia ei ehkä vielä kannata hautoa? Jos ne ei kerta vielä tee kröhöm...
:sex:

Onnea Onnistuneesta Haudonnasta, äläkä nyt savusta tirppoja ennenaikaisesti! :smt019
jamppa

Joo, täytyy ruuvata uunin sulake irti! :smt003
Tulisinhan minä jos jostain repis aikaa....
Eläinmäärä senkun kasvaa koko ajan ja töissäkin pitäs käydä, kait :smt017
Ajattelin laittaa uusia viiruja koneeseen kyllä jossain vaiheessa nyt joskus.
Puolitehoalhot kasvaa hurjaa vauhtia! Kanasta tulee näköjään ihan Alhon värinen! Kukoista tumman ruskeita! Saa joku hyvät paistit :smt002
ann75

jamppa kirjoitti:Kukoista tumman ruskeita! Saa joku hyvät paistit :smt002
pluralis? Eli kaks kukkoa tulossa? Mä en noista kuvista vielä osannut sanoa mitään, saaks tulla taas joskus katsoo niitä?

Ja muita kans olis kiva nähdä, onneks Sulla ei ole ankkoja, sit olis liika vaarallista lähestyä edes kilometrin säteellä (nmä joutuisin antaa Sulle jotain hämäyshommelia, vaikka leivos tai sixpäkki tai jotain ja sit houkuttelisin ne autoon äkkiä ja ohhoh... mihis ne hävisikään :smt017 :smt016
jamppa

Arvaa vaan kuule... Ankkoja tulossa!!!!! 4 kpl! Hienoja kun mitkä! Just nyt päätin ne ottaa :smt005
Arto niitä kauppas mut en ollu varma :smt017 mut nyt olen!
Saa tulla, ilmottelet vaan enste ni osaan olla himas!
Ai niin mulle tulee naurukyyhky pariskunta! Ne on hauskoja!
ann75

Oliks Artolla ankkojakin? Mut ei vauvoja? Ei se mulle sellaisia näyttänyt, ehkä se ties, ett mä oon just niin hullu, et sellaisia olis kans pitänyt saada.. näit jo varmaan noi vaakkuvauvat tuolla toisessa topicissa... mä meen ihan sekaisin sellaisista kuvista, siis pakkohan tuollaisia on saada itselleen kans, eiks vaan?! :smt003
jamppa

Onhan sillä! Mulle se aina näyttää kaikki linnut :smt017 Miksköhän :smt019
Ne oli joo aikuisia. Mut hei, ens kesänä täällä jamppalassa saattaa olla pieniä ankka vauvoja :smt002
ann75

jamppa kirjoitti: Mut hei, ens kesänä täällä jamppalassa saattaa olla pieniä ankka vauvoja :smt002
sit sulla saattaa olla hankaluuksia päästä musta eroon, jos kerran lasket näytille :smt003
Vastaa Viestiin