Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Kylhän miekii tykkään lypsää.... mut törötissit... voi että se pienin kirpukka... taitaa tulla .. oli muutan ainoo meitin ekakertalaisita joka osas seisoo... You Know..... histit et heikottaa :smt005 .. kun joku tarttuu tissiin :smt007
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Juuh.. tiiän :smt005 Piäni hipaasu tissistä ja samantiän se iskee Kuva
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

kanamummo kirjoitti:eikä sellasia jänniä marmorikuvioisia ole olleskaan kun tyrniksistä löytyy.
No löytyy löytyy kun tarpeekseen hakee, meillä on tasan kolme marmorinväristä tullut ja kaikki kukkoja, niistä yks on syötykin... Elojalallahan on marmorinvärinen kana kyllä.
Tuossa Allun kanssa talvella poseeraava nuorikko on kyllä ihan saman näköinen kuin meidän Hilja (nuorikko sekin, alkoi tällä viikolla munimaan ja on jo kokonaista kolme munaa pyöräyttänyt)!
Tosi somia nuo Klaran vuohet! :smt007
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Kattos meillä lähti se jo siitä et otin hihnaan,, totaali burn out.... :sleepy1: .. tiiät kyl... mä jäärälle et voikko vähän sieltä etupuoleta... et .. saan koiven alle keskeyttään yllättävät halvaukset.. ja sit viel se peräpään äkkinäinen lypsuhalvaus :smt021
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ai itku! Teillä on halvaantuvia vuohia...mun musta lammas halvaantuu sorkkia saksiessa ja keritessä, mutta sehän on pienenpientä verrattuna päivittäin tapahtuvaan lypsyyn verrattuna.

Allu on kyllä upea ilmestys muhkeine pyrstöineen!
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

EI mulla onneksi ole kuin yksi tollanen :smt002 Heluna osaa sen taidon että jos sitä ei huvita liikkua tai pitääs mennä johonkin mihin se ei halua tai juurikin yrittää hoitaa sorkkia tai lypsää, niin se osaa heittäytyä ihan veteläksi ja läsähtää maate. Yritä ny siinä sitte tehä jotain ku yks valuu ku löysä räkäsäkki käsien välistä :smt005
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Taas vähän päivitystä tipien kasvutilanteeseen :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

:smt007 (mun pitää varmaan lopettaa kaikkien tipukuvien katselu :smt003 )
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Mamma alkaa olla sitä mieltä että kuvaaminen riittäis ja katsoo ”kerronkos mihin voit tunkee sen häppäsvärkkis” ilmeellä
Kuva

Sitten se alkaa kerätä ipanoitaan kameran ulottumattomiin
Kuva

Kuva

Kuva

tai ainakin melkeen.. joku utelias sieltä vielä kurkistelee kuitenkin
Kuva
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Isännän värkkäämät ulkopesätki on hualittu käyttöön :smt003

Kuva

Kuva
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Kylläpäs tänne on tullu paljo kuvia :smt007 tua "harakka" oli jotenki kivan näkööne..! ja onpas Aada kasvanu.. :smt007
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Komee tipulauma ja hieno pesä.
heinähattu

...

Viesti Kirjoittaja heinähattu »

Hei Klara, mitä toi hieno pehmike on tuossa ulkopesässä? Mäkin haluun sitä meille. Ja toi kuva jossa se utelias tipu kurkkaa sieltä kanan 'kyljestä'... se on niin paras kanakuva!!!
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Se on RutiRexiä. Saa esim. Agrista 25kg:n paaleissa. Ja on TODELLA riittoisaa. Haudontapesissä sitä ei kai kannata käyttää kun on sitkeetä puukuitua. Mua varotettiin että tiput saattaa tehdä siitä lenkkejä räpistellessään ja vaikka hirttää ittensä siihen. Meillä oli sitä eka haudonta ja tipupesissäkin, mutta vaihdettiin se sitten varmuuden vuoksi niissä olkeen.

Meillä on tota myös koirien kopeissa, se on ihan mahottoman hyvää tavaraa.
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin