"
VÄlihuomio tänne kun tuohon listaan ostaneista ei saa kommentoida muuta, että näköjään kaksi niitä on vaan ostanut tähän mennessä, hatunnosto Maattarille ja Paltsille rehellisyydestä!"
Voi hyvät pyhät....ketä varten tuo nimilista on tehty - kuka siitä hyötyy? Miksette samantien laittaneet kahta eri listaa; me viisaat, jotka emme ostaneet rosseja, ja me tyhmät jotka ostimme rosseja? Sitä vartenhan tuo lista kai on, että vahingoniloiset vielä pääsevät mässäilemään aiheella...vai mikä sen tarkoitus on? Pitääkö vielä vääntää veistä haavassa ja julkisesti kirjoittaa joka keskusteluun, joka asiaan liityy että minä, minä, ostin ostin... olin tyhmä, myönnän myönnän? Itse en ainakaan nimeäni listaan käy kirjoittamassa, jokainen sen voi jo halutessaan lukea aikaisemmasta viesti ketjusta, jossa rosseja varailtiin, että minä niitä varasin ja niitä sain. Ja jos minua ei kiinnosta sen jälkeen asiasta julkisesti vouhottaa se on oma asiani. Koko juttu sapettaa muutenkin ihan riittävästi, olen saanut jo sähköpostiini täysin tuntemattomilta ihmisiltä neuvoja, uhkailuja, kyselyjä jnejne. Tästä syystä poistin profiilistani blogini osoitteen, josta yksityinen sähkikseni löytyy - ettei tarvitse tuota törkypostia lukea! Moni varmasti varasi lintuja yksityisviestillä, ja se ei kuulu kenellekkään jos ei halua asiasta toitottaa koko maailmalle. Eniten harmittaa se, että suunnitelma omasta broilerikasvatuksesta meni nyt ketuiksi, vaikka en minäkään hyväksy myyjän valehtelua tipujen alkuperästä. (Onko se muuten varmaksi todistettu että myyjä oli tiput Virosta tuonut, vielä pari päivää sitten hän ainakin vastasi minulle puhelimeen ja vakuutti edelleen että linnut ovat suomesta). Ja tosiaan, jos joku rohkea

uskalsi tiput pitää ja saa siitosmunia, niin minäkin ilmottaudun heti munanostajaksi. Ostakaa te muut kaupasta näitä valmiita broilerisuikaleita, jotka ovat (?) teidän mielestänne eettisesti paremmin kasvatettuja....Itselleni oli ainakin syy miksi niitä halusin juuri se, että kaupan läskitiskin tuotteet eivät kiinnosta, vaan haluan itse kasvattaa mitä syön. Hetkeäkään en usko, että tipuista löytyy mitään tautia, olisivathan ne olleet jo poliisien kanssa ovella jos evira olisi jotain vaarallista löytänyt. Ensimmäiset tiput menivät kuitenkin ostajille jo 14.5.13. Eikö ihmisillä ole nyt oikeasti mitään muuta tekemistä kun roikkua netissä ja luoda hysteriaa kirjoittelemalla tänne....hankkikaa ihmiset elämä, tai elääkää ainakin omaa elämäänne, jokainen vastaa itse teoistaan eikä ole selitysvelvollinen kenellekkään. Kaikki ihmiset eivät ole sellaisia että haluavat kertoa kaikista asioistaan netin keskustelupaltoilla tai facebookissa.
Ja ps. Kanakyselijöille, en myy nyt kanoja tällä hetkellä, koska minulla ei yksinkertaisesti ole myydä niitä, eikä siis siksi, että olen sekaantunut hämäriin broilerikauppoihin. Laitan kyllä taas myynti-ilmoituksen kun tipua pukkaa hautomakoneesta. Ja ostajille löytyy paperi, että kanat on terveiksi tutkittuja, kiitos ja aamen. Hyvää kesää kaikille muillekkin kana kasvattajille, aina ei mene kaikki niinkuin on suunnitellut, vaikka itse kuvittelee toimivansa oikein ja rehellisesti niin kaikki muut eivät aina niin tee!