Minulla nyt ostettuna octagon eco 20 ja pakko sanoa että olen ollut tyytyväinen.
Yksi kippo täyttettynä on kosteudet mittarin mukaan pysyneet tasaisesti 50% nurkilla. Lämmöt myöskin todella säntillisesti pysyneet 37,5c.
Kone on hurruttanut viimeviikon perjantaista asti ja kyydissä 9kpl silkkien munia ja 24 viiriäistä.
Valaisin sunnuntaina muutaman silkinmunan ja ainakin 3 munassa näki elämää, muista en osannut varmaksi sanoa ja yhden lisäsin lauantaina. Viiriäiset lisäsin samalla avauksella sunnuntaina jotta toivonmukaan kuoriutuisivat samoihin aikoihin silkkien kanssa.
Ihmettelen kyllä että edes noissa 3 näkyi elämää koska olivat menneet koneeseen vasta perjantaina iltapäivällä ja läpivalaisin ne sunnuntaina

Ne munat oli kyllä olleet suurimmaksi osaksi pesässä odottamassa koneeseen menoa enkä tiedä kuinka paljon niitä oli haudottu, ei kuitenkaan kukaan jatkuvasti lättyillyt ja tästä syystä laitoinkin ne koneeseen.
Ainoa mikä harmittaa on että konetta laatikosta purkaessa huomasin että automaattikääntäjästä puuttui jokin osa toiselta puolelta ja konetta ei saanut pysymään suorassa automaattikääntäjän päällä

Toinen tukipalikka jonka pälle kone asettuu on ilmeisesti jäänyt pois paketista (?) mutta onneksi mieheni sorvasi sopivan palasen ja kone saatiin kuin saatiinkiin toimimaan.
Olin jo yhteydessä myyjään ja otan kuvan kohdasta josta palanen puuttuu ja toivotaan että saisin tehtaalta uuden päätypalikan tuon toimimattoman tilalle.
Onneksi mies on sen verta näppärä että sai osan itse tehtyä että sain koneen heti tulille t.malttamaton.
Perjantaina pitäisi taas läpivalaista munat kunhan pääsen takaisin kotiin etelän reissulta, en malta odottaa.
Mutta tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen koneeseen, toimii todella hyvin ja tasaisesti. Ja pakko kiittää loistavasta asiakaspalvelusta hautomakone.fi, on ollut ilo asioida!